Blogger Widgets

luni, 26 ianuarie 2015

Spargatorul de nuci la Oradea...

Salutare! 
Ar trebui sa folosesc unul din statusurile de pe FB – feeling blessed ca-s din Oradea – dar nu pot si nici nu vreau. In acest moment mi-as dori sa am un “spargator de nuci” care sa transforme orasul asta anost si nepoliticos. Am fost la spectacolul de balet “Spargatorul de nuci” prezentat de Opera National Romana din Cluj si mi-as dori atat de mult ca lumea sa arate macar o farama de recunostinta pentru munca, sacrificiile si eforturile acestor balerini minunati. Pentru ca a fi balerin este atat de greu. A fost un spectacol fantastic, cu oameni atat de talentati si generosi. Da, generosi. Pentru ca ei ne-au oferit tot si noi le-am dat atat de putin. Le-am dat scena din Casa de cultura aka “caminu’ cultural” din urbe, cu lambriuri pe pereti, extinctoare stralucitoare, scaune murdare, covor plin de praf, boxe ca la disco (va dau un punct pentru ca globul rotativ lipsea)…Heeeeei! Totul se incadra perfect in atmosfera de Craciun de pe scena. Probabil organizatorii s-or fi gandit ca e de ajuns atmosfera din fata Casei de cultura. C A S A D E C U L T U R A. Doar cand rostesc aceste cuvinte am, asa, un sentiment de evlavie. SO NOT! Si macar de s-ar fi gandit sa le ofere niste buchete de flori la final. Daaaar… muscatele din pridvorul casei respective mi-au adus bujori in obrajori. De nervi Dragut arajamentul la intrarea in lacasul de cultura. Dar, na…astia suntem noi de pe-acilea adica Oradea cea luminoasa si imbracata in “straie de sarbatoare” (am vazut la o amica pe FB chestia asta – uuuuu “ straie de sarbatoare”). Dar ce straie! Dar ce sarbatoare! Cel putin la intrarea in tara…un multicolor bun-venit in lumea gri. Chiar nu am pretentii de Viena sau alt oras faimos pentru atmosfera de Craciun dar se poate mai bine. Luminite aruncate cu toptanu in copaci (singurul loc care imi place e fata in teatrului), ghirlande cu becuri lipsa si prea colorate, iar pe B-dul Dacia faci terapie prin culoare. Magic! Multumesc, nu am nevoie de acest gen de terapie inaintea Craciunului si nici de antrenament la nervi. Ca vreau sa fiu draguta si zambitoare cand vine Mosu’. Este doar o opinie personala. Va imbratisez si va urez Merry Christmas elegant in alb si nu La multi ani 2015! in albastru (ador culoarea albastra, dar nu pe stalpi).
M.

P.S. Draga Mosule, construieste in catunul nostru o sala decenta pentru asemenea spectacole. Iti pun o vorba buna pe langa niste prietene arhitecte cool. Te pupicesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu