Blogger Widgets

duminică, 25 ianuarie 2015

ANAF si Posta Romana...

Draga ANAF si Posta Romana,
azi mi-am petrecut 2 ore pretioase din viata alergand intre voi (ambele fiind de o uratenie fantastica – cunosc niste arhitecte SUPER COOL – vi le recomand). Si chiar nu imi convine si chiar nu pot sa va aleg pe niciuna! Am primit in posta instiintarea ca am de ridicat o recomandata de la posta (nu inteleg de ce mi se trimite o recomandata – probabil sa ma simt speciala SO NOT- cand intotdeauna trebuie sa completez adresa de acasa si cea de mail, dar…). Pe plicul de la ANAF apare “AVIZAT DEST. LIPSA DOMICILIU!!!! De ce sa nu macelarim noi niste copaci cu risipa de hartie? Si ma duc la minunata posta unde cozile sunt interminabile si stau, si stau la un ghiseu unde dupa o jumatate de ora duduia imi spune cu o voce suava ca trebuie sa stau la alt ghiseu!!!! Ma mut la celalalt ghiseu si dupa alta jumatate de ora mi se da minunatul plic care continea Decizia referitoare la obligatiile de plata “accesorii”! WOW! Singurul lucru care mi-a sarit in ochi a fost cuvantul “accesorii”, dar macar de se referea la accesoriile la care ma gandeam eu! Nuuuu…Trebuia sa platesc fantastica suma de 2 RON. Si pentru ca sunt o super fricoasa cand vine vorba de institutiile acestea cu nume pompos am fugit la cealalta “minune” de cladire unde am mai stat inca o ora la o coada ca sa aud cum alta dudita cu o voce si mai suava spunandu-mi ca am platit suma aceasta anul trecut!!! FOARTE TARE!! Chiar nu pricep ce fac duduile astea (imi cer scuze, domnilor, dar nu prea am vazut urma de voi) de incurca borcanele in halul asta. Si ce sa fac, m-am intors acasa, simitindu-ma ca un personaj dintr-o “Scrisoare pierduta” sau ca Mita Baston din "D'ale carnavalului". Acum, as vrea sa imi dati inapoi cele 2 ore!!!!! Ah, si vreau si o placa noua de intins parul ca mi s-a incretit de la atata alergatura si nu suport parul cret!

M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu