Blogger Widgets

duminică, 25 ianuarie 2015

Oh la la! Petite/Petit...

Oh la la…Petite/Petit (nu mai tin minte )… asa si este… mic si cochet credeam eu, dar se pare ca aparentele inseala. E “petit” de tot la capitolul servire!!! Cred ca pupezele alea aka “sunt o printesa de cartier obligata sa lucreze intr-o cafenea” ar trebui sa invete sa serveasca si mai ales SA SPELE PAHARELE SI CESTILE DE CAFEA!! Sa zambeasca, sa fie dragute si delicate! Ce e asa greu? Doar nu ti-am cerut sa-mi dansezi pe masa sau sa-mi faci masaj la nervi!! Nu sunt stipulate chestiile astea in fisa postului? Cum iti permiti sa servesti cafea cu fir de par in ea sau limonada in pahare nespalate??? CUM??? Daca ti-am atras atentia mi-ai raspuns ritos ca “de-aia s-a inventat paiu’”!!! Si de zahar brun nici nu ai auzit!! Da, am si eu aere de printesa - imi place zaharul brun!! Poftim!! Si tu imi spui sec "N-am!" Cum naiba iti permiti? Si cica nu esti platita sa zambesti clientilor, ci sa-i servesti! Scumpo, a lucra intr-o cafenea nu este o rusine!! Este o meserie ca oricare alta si, poate, mult mai importanta decat multe altele pentru ca te joci cu sanatatea mea pe banii mei!! Dar unei astfel de printese ofilite ii e rusine de meseria ei si de-aia o face in sila ca, na, am diploma, dar nu reusesc sa gasesc nimic “bun”. Si nici nu vei gasi cu atitudinea ta de scarba teapana, poate doar ca mireasa a vreunui vampir mioritic, dar cred ca si el are chef sa zambeasca din cand in cand. Asa ca, bubulino, “petite stiff”, invata sa te comporti si lasa aerele de imparateasa vrajitoare si coboara in lumea noastra, a muritorilor care poaaaaaate ne vom indura sa-ti dam un bacsis mai mare decat “petit”. 
Je vous embrasse doucement.
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu