Blogger Widgets

luni, 26 ianuarie 2015

Eu si salata...

La un moment dat mi-am zis ca ar trebui sa termin cu postarile veninoase dar nu as fi eu daca nu as scuipa un pic de venin Asa ca le iau pe rand. Vinerea e ziua pe care o petrec cu sora-mea, asa intre noi fetele, dar se pare ca de fiecare data e cineva (sora-mea face exceptie ca, de, “qui s'aime se taquine") care sa intervina in zenul meu… Si azi a fost The Salad Box- despre care, pana acum, chiar aveam o parere destul de buna. Dar cum in acest orasel numit Oradea toate aceste “food box-uri” sunt deschise si apoi dupa foarte scurt timp nu le mai pasa de noi, astia, consumatorii aka mancatorii, prevad un viitor fascinant si magic pentru sus numita Salad Box. In primul rand mi-a sarit in ochi pretul…uuuu…totul e mai scump cu fix 9,99. MAGIC! (sigur e o chestiuta legata de marketing asta cu virgula 99 :D). Poate pentru ca branza feta nu se mai numeste asa ci akadia!! Si au schimbat posterele. Si au home-made limonada. Dar casserole goale! Si dragele de fete care lucreaza acolo. Nu vreau sa fiu rautacioasa, dar, fetelor, ar trebui sa va miscati mai repede. Stiu, nu aveti un salariu WOW dar, sincer…Dupa ce i-am spus tipei (simpatice, de altfel) din spatele vitrinei goale (de ce nu au grija sa fie pline toate caserolele, habar nu am) ce doresc, a inceput un du-te vino frenetic intre bucatarie si tejghea sub privirile mele tampe. Si se plimba intre bucatarie si tejghea, invartind in bolul de salata. Ce imagine!!! Imi aducea aminte de tipa aia din reclama cu branzica de la tara. Induiosator de-a dreptul Bineinteles ca mi-am dat ochii peste cap si m-am uitat urat, dar nici ca-i pasa. La un moment ma intreaba daca a luat cineva bolul in care invartea ea salata. Ma intreaba pe mine!!! HELLOOOO!!! Eu eram mancatoarea si nu invartitoarea!!! Cand i-am spus pe un ton ritos (pot sa fiu the bitch from hell cand vreau) ca vreau sa vad totusi ce pune in salata mea si nu imi convine ca tot dispare in bucatarie dupa tot felul de ingrediente, a facut botic si mi-am dat seama ca i-am stricat ziua. Dar si ea mi-a stricat ziua! Si pofta!

Si acum, daca e cineva de pe la Salad Box care citeste asta, am si eu cateva rugaminti/cerinte (luati-le cum vreti):
1. Spalati bolurile in care faceti salatele si nu mai vreau sa aud : “Va deranjeaza sa fac salata in acelasi bol?” SIGUR CA MA DERANJEAZA!!!! Eu nu beau si nu mananc dupa NIMENI!!!
2. Stergeti mesele si tavile de pe care se mananca ca arata hepatitic de-a dreptul. Oare cei de la Protectia consumatorului au fost pe acolo?
3. Stabiliti sarcinile fiecaruia/fiecareia: unu/una taie rosii, unu/una serveste, unu/una amesteca si, da, unu/una e serviabila. E important, nu de alta, dar s-ar putea sa se incurce in atributii si data viitoare ma trezesc cu un degetel in mancare. Si sigur nu va fi Tom Degetel.
4. Cantariti salata si scutiti-ma de cantarul ochiometric. Data viitoare va dau si eu banii ochiometric.
5. Incercati sa fiti profesionisti ca afacerea CHIAR merge. Poate de aceea va permiteti derapaje de genul asta. Trist.
Si mi-am incheiat tirada. Dar voi continua sa merg la SB, asa, sa imi fac antrenament la nervi. 


Va pupicesc delicios cu o usoara aroma de akadia. Yum!!! 

M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu