Blogger Widgets

luni, 13 februarie 2017

Te iubesc...



Te iubesc la fel ca anul trecut, poate mai ciudat, poate mai mult, poate mai puţin.Te iubesc pe tine. Doar pe tine.  În fiecare zi. Astăzi. Acum. Iubesc tăcerea ta, adăpostul cuvintelor mele pierdute şi risipite. Iubesc buzele tale atingând buzele mele calde şi roşii. Iubesc şoaptele tale plutind în părul meu ca nişte flori de cireş într-o primăvară japoneză. 


Iubesc degetele tale scriind gândurile tale pe trupul meu. Iubesc vocea ta, şoptindu-mi cuvintele  pe care doar eu le înţeleg. Iubesc zâmbetul tău misterios, zâmbetul de dimineaţă, zâmbetul de seară, acel zâmbet pe care îl cunosc doar eu. Iubesc liniştea mâinilor tale, culcuşul mâinilor mele neliniştite. Iubesc inima ta, bătând lângă inima mea. Iubesc privirea ta, oglindirea secretelor noastre. Iubesc ochii tăi, calzi şi limpezi, în care văd oglindirea ochilor mei. Iubesc atingerea ta, îmbrăţişarea ta, caldă şi surprinzătoare. Iubesc paşii tăi venind spre mine. Iubesc anotimpul nostru. Iubesc amintirea noastră. Te iubesc. Pe tine. Doar pe tine. În fiecare zi. Astăzi. Acum.
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu