Blogger Widgets

miercuri, 22 februarie 2017

Iarna mea...


Ador iarna. E anotimpul meu. Deşi iarna aceasta am tremurat mai mult ca niciodată, rămâne anotimpul meu. De ce? Uite 10 motive pentru care ar trebui să o iubeşti pe prinţesa albă:
                                                                                  Sursa: arhiva personala


1.      Poţi să mergi în vacanţă la ski, la munte (deşi anul ăsta am ratat-o big time). Să schiezi, să ai nasul îngheţat, să te doară genunchii, să dai o dată cu capul de pârtie (pe una albastră chiar) şi să vezi stele verzi la propriu, să dormi dus după o zi pe pârtie, să bei vin fiert cu scorţişoară, să fii acolo, sus, pe munte, ca şi cum ai pluti pe nori de vată de zahăr este tot ce îţi doreşti. Iar muntele este...

2.      Poţi să porţi paltoane lungi şi largi cu o pereche de sneakers pentru că, deşi fashionistei din tine nu-i pasă că nu-şi mai simte degetele de la picioare, paltonul este the thing.

3.      Cizmele UGG sunt perfect acceptabile iarna, deşi eu le-aş purta tot anul.

4.      Poţi să porţi eşarfe lungi şi groase, cu părul ascuns în ele, ca o franţuzoaică chic, deşi tatălui tău nu îi place şi de fiecare dată îţi scoate părul peste eşarfă.

5.      Poţi să stai un weekend întreg în pat fără să ai mustrări de conştiinţă, uitându-te la serialele pe care le-ai ratat în timpul verii.

6.      Poţi să petreci ore în baie, în apă caldă cu multă spumă, înconjurat de lumânări, cu un pahar de vin, fără să mai ai nevoie de un motiv special.

7.      Pijamalele de iarnă sunt muuuult mai cool decât pijamalele de vară.

8.      Poţi să mănânci în pat pentru că e prea cald şi bine sub plapuma albă şi pufoasă.

9.      Poţi să mănânci mai mult pentru că ai nevoie de caloriile acelea în plus să te încălzeşti, nu-i aşa? Deşi, recunosc, am mâncat doar îngheţată. A fost şi acesta un motiv să mănânc în pat.

10.  Poţi să vezi răsăritul fără să trebuiască să te trezeşti la 5 dimineaţa.

Cum să nu iubeşti iarna?

M.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu