Blogger Widgets

marți, 7 februarie 2017

La mulţi ani, Sergiu!



Sergiu, azi e ziua ta. Stiu. Nu îţi place Facebook, nu vrei poze, dar eu sunt such a FB animal încât nu te poţi pune cu mine. Glumesc! E ziua ta şi ai împlinit 40 de ani. Heeei! Sper că nu te superi că am dezvăluit anii. Acum mulţi ani, sora mea s-a îndrăgostit iremediabil de un tip brunet, cu păr mai lung creţ şi şmecher. De tine. Bine, te-ai tuns între timp.Vârsta…Si uite aşa ai apărut în viaţa noastră. Intre timp au apărut şi doi copii fantastici, o păpădie şi un pufuleţ, unul timid şi unul şmecher, deşi tata crede şi azi că a fost intervenţia divină. Dar tu cred că îl înţelegi. Stii tu foarte bine cum sunt tăticii fetelor. Nu prea acceptă priviri insistente din partea altor purtători de pantaloni. 


Azi, în această zi specială pentru noi toţi, eu vreau să îţi mulţumesc pentru tot ce ne-ai dăruit, pentru că o iubeşti pe Alia, pentru că eşti cel mai iubitor, generos, grijuliu, atent şi răbdător tată, pentru că eşti Sergiu în fiecare zi. Pentru că ştii să ne ironizezi (nu că nu am merita), să râzi de noi şi cu noi, pentru că eşti unul dintre cei mai tari parteneri de discuţii, pentru că mă ajuţi când am nevoie, pentru că eşti aici.
La mulţi ani, Sergiu! Love you big time!
Mira
P.S. Să ştii că nu am uitat că mi-ai comparat maşina cu o fată mare, dar te iert. Buburuza rămâne buburuza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu