Blogger Widgets

joi, 9 februarie 2017

Via29...



Ei bine, Via29, deşi sunt foarte puţine locuri în urbe care îmi plac (eu fiind o “scorpiuţă” mai firoscoasă), tu îmi placi. Foarte mult. Am auzit de tine şi am vrut să te văd. Recunosc, am fost foarte curioasă pentru că toată lumea avea doar cuvinte de laudă şi mi s-a părut, recunosc, ciudat. Dar au avut dreptate. Pam pam!
                                                                    Sursa:https://www.facebook.com/restaurantVia29/


Hai să îţi spun ce îmi place:

1.      Sigla – culorile sau non-culoarea (negru) în primul rând, iar apoi îmi aduce aminte de o combinaţie între roadie-urile americane şi eleganţa italiană.

2.      Eşti mic, dar cochet. Eşti luminos, dar discret.

3.      Peretele viu. M-am îndrăgostit de peretele viu, poate pentru că am stat lângă el, dar mi s-a părut atât de frumos şi parcă palpa viaţă, încadrat în rama neagră.

4.      Culorile liniştitoare din interior.

5.      Liniştea – bine, era ora 5 p.m. şi nu erau foarte mulţi clienţi, dar era atât de plăcut.

6.      Aranjamentele de pe masă – şerveţele negre de calitate, tacâmurile impecabile fără nicio zgârietură sau alte pete, paharele potrivite şi curate, farfuriile albe, grisinele delicioase făcute în casă. Da, am mâncat grisine, dar arătau atât de bine, ce să-i faci?

7.      Mesele, scaunele, lampadarele.

8.      Meniul – prezentarea, diversitatea, simplitatea.

9.      Pagina de Facebook unde găseşti toate informaţiile – cum ajungi, unde parchezi, cum plăteşti (cash sau card – o raritate, cel puţin la noi), ce oferi, contact.

10.  Angajaţii – nu în ultimul rând. Probabil ar fi trebuit să îi pun pe primul loc pentru că merită. Au zâmbit când am intrat, am fost serviţi rapid. Foarte politicoşi şi aş folosi un cuvânt care îmi place şi pe care nu prea l-am folosit când am vorbit despre alţi angajaţi din industria serviciilor: cizelaţi. Credeţi-mă, este greu să găseşti asemenea oameni. Mi-au plăcut băieţii pentru că purtau cămăşi albe, iar domnişoara care s-a ocupat de noi arăta foarte bine, a fost foarte blândă şi, aşa, calină. Nu a trebuit să aşteptăm şi nu ni s-au aruncat priviri fioroase că am terminat şi ar fi trebuit să plecăm. Pentru mine detaliile acestea contează enorm.

Eu am comandat Risotto alla Milanese, cu şofran şi parmesan. Delicios. După ce am comandat mă gândeam că poate nu am făcut alegerea potrivită din cauza combinaţiei dintre şofran şi obsesia mea pentru dinţi albi, dar, acum, nu regret deloc. A fost imperial. Serios. Era fiert cum trebuie şi cât trebuie. Acum îmi vine în minte acest detaliu pentru că mulţi au o problemă cu timpul de fierbere a orezului şi tipul de orez pe care îl folosesc, dar se pare că voi stăpâniţi tehnica respectivă. Uite, acum îmi pare rău că nu am făcut o poză cu prezentarea, dar nu am obiceiul acesta. Dar, vă asigur: a fost d e l i c i o s!

Vă am în ochean de acum încolo pentru că sunteţi printre preferaţi şi sper să rămâneţi la fel.

Grazie, Monsieur Chef!

M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu