Blogger Widgets

miercuri, 8 februarie 2017

Ce fel de bărbaţi îşi doresc fetele în 2017…



Hmmm… Stiu. Stiu ce fel de fete preferă bărbaţii în 2017 şi mai ştiu ce fel de fete acceptă acest gen de bărbaţi. Bărbaţii au nevoi bazale. Pentru că ei au nevoie de cineva blând, tăcut ca o mâţă bolnavă, de cineva care să îi mângăie, cineva la fel ca mămica care îi oblojea la prima liniuţă roşie de la termometru. Cineva care tace veşnic, aşteaptă, e răbdătoare, e smerită, cu vino-ncoa dar pură. E un must! Plictisitor!  Acum…dragilor, domnilor, nu vă bosumflaţi!  Stiu că sunt şi printre voi super drăguţi, atenţi, deştepţi şi curajoşi. Dar prea puţini. Sunteţi puţini cei care aveţi tupeul şi curajul să mai cuceriţi, să surprindeţi altfel decât trimiţând mesaje cretinoide pe Facebook (Hei, cf?), care vorbiţi, care ştiţi să vorbiţi, care aveţi simţul umorului, care nu vă temeţi de tipele inteligente, cu pretenţii mai mari decât o pereche de pantofi de la Valentino (ex. să te iubească pe tine şi doar pe tine, aşa cum eşti). Un exemplu să nu induc oamenii în eroare, să creadă că vreau o rochie de la Rodarte, deşi mă îndoiesc ca mulţi au auzit de Rodarte.


Mai ştiu că, aşa cum mi-a spus o prietenă levănţică, par agresivă, a naibii, cu aere şi pretenţii. Dar eu sunt Berbec, o tipă fenomenală (sîc) şi mă plictisesc aceste tipuri de bipezi lipsiţi de imaginaţie. Mie îmi plac bărbaţii inteligenţi, curajoşi, neînfricaţi, surprinzători, fashionişti, independenţi. Imi plac bărbaţii complicaţi cu o situaţie necomplicată, bărbaţii care mă iau pe sus şi mă duc la Roma, mă cer în căsătorie pe nepusă masă, în maşină sau căruţă în timp ce trecem prin Hidişelu de Sus sau de Jos, îmi dau flori de câmp în loc de 101 trandafiri roşii cu unul alb în mijloc, îmi cumpără o îngheţată la cornet în loc de trufe, îmi declară iubirea şi când am faţa umflată de plâns şi nu am chef să văd pe nimeni, nu fac mare caz că nu am chef să ascult ce meci fantastic a fost aseară, îmi strecoară un bileţel cu “Te iubesc” în buzunarul hainei iar eu îl descoper în timpul celei mai oribile şedinţe, nu au selfie-uri sau poze în oglindă pe Instagram sau Facebook (adică, puteţi să faceţi şi voi bot?), le place şi vinul nu doar berea, nu merg la nunţi cu maşina iar eu stau ca o mimoză nepătată de alcool pentru că va trebui să conduc înspre casă, îmi dau un pupic pe umăr şi nu pe buze în faţa întregii lumi, nu îşi întind mâinile pe derrière-ul meu pe ringul de dans, se uită în ochii mei şi eu înţeleg ce vor să spună, nu se supără că nu ştiu să facă plăcintă ca la mama acasă, ci prefer să mănânc pufuleţi, inventează un cod secret doar al nostru, nu le sare ţandăra că vine o doamnă în fiecare luni la curăţenie şi nu sunt eu cea care spală geamuri şi nu se sfiesc să îmi ţină pachetul de şerveţele la un film lacrimogen. Ce ziceţi?

Fetelor, dacă mai plângeţi după un bărbat, ne certăm! Iar voi, dragilor, dacă mai tânjiţi după vreo pupăză interstelară, cupa D falsă, sunteţi în încurcătură!

M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu