Blogger Widgets

miercuri, 7 septembrie 2016

ReWine...



ReWine, despre tine am mai scris. Dar erai la începuturi şi nu ai fost foarte atent. Probabil erai foarte entuziasmat, aşa ca la început. Uite, pentru că îmi placi foarte mult şi ai crescut, te voi lăuda din nou. 
 Sursa: https://www.facebook.com/ReWineOradea/photos/
Îmi placi pentru că eşti aparte şi m-ai făcut să mă simt bine de fiecare dată când am fost la tine. De ce îmi mai placi? Eşti micuţ şi ascuns după colţ, dar ai o inimă mare mare. Nu eşti gălăgios, ci liniştit. Eşti tandru, dar cu un strop de vino-ncoa’. Îmi placi pentru că eşti spumos şi revigorant ca o dimineaţă care prevesteşte doar lucruri bune. Îmi placi pentru că eşti chill ca un vin rece într-o seară toridă de vară. Îmi plac culorile tale şi felul în care le-ai asortat. Îmi place mult de tot cum arăţi. Aş putea fi acuzată de subiectivism pentru că Madi…dar Madi este absolut genială şi nimeni nu mă poate contrazice aici. Îmi place mirosul tău, un mix de cărniţă, ciocolată şi vin. Îmi plac mesele tale şi floricelele vii de pe ele. Îmi plac oamenii tăi pentru că sunt atenţi. Îmi place carneţelul tău cu impresii. Îmi placi pentru că te interesează ce crede lumea despre tine ceea ce îmi spune că îţi pasă. Îmi placi pentru că de fiecare dată ai o surpriză drăguţă pentru mine. Iar mie îmi place să fiu surprinsă. Îmi placi pentru că eşti unic şi reuşeşti să mă încânţi de fiecare dată. Îmi placi pentru că eşti generos, ceea ce e destul de rar. Îmi placi pentru că numele tău începe cu “re”, sugerându-mi noi experienţe şi începuturi. Aşa ca o poveste fără sfârşit. Ce mai încoace şi încolo…Îmi placi pentru că eşti tu, pur şi simplu. Ah…şi îmi place foarte tare Primavera.
ReCheers!
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu