Blogger Widgets

joi, 15 septembrie 2016

De ce îl ador pe Maurice Munteanu…



Pentru că Maurice Munteanu este fashion editor la revista ELLE România, revista pe care o citesc din scoarţă în scoarţă. Pentru că este blogger. Blogul lui se numeşte Le Projet d’Amour, un blog pe care eu îl urmăresc deoarece moda, limba franceză, Franţa şi toate aromele şi savoarea. Pentru că Maurice Munteanu este gay, dar niciodată nu s-a sfiit să-şi afirme şi să îsi asume acest statut greu de purtat în ţara pudibonzilor şi pristinelor. 


 Sursa: Maurice Munteanu Facebook page
Pentru că Maurice Munteanu este mai bărbat decât o grămadă de purtători de nădragi, leşinaţi şi cocoşaţi de greutatea bling blingului şi a tatuajelor. Pentru că Maurice Munteanu iubeşte femeile într-un fel în care celorlalţi cromozomi XY li se pare imposibil şi, de ce nu, inutil. Pentru că Maurice Munteanu ştie să facă complimente fabuloase. Pentru că are un punct de vedere personal pe care îl exprimă cu voce tare, ceea ce îl face diferit de majoritatea şoptitorilor pe la colţuri.Pentru că îmi place cum se îmbracă. Pentru că este prieten la cataramă cu două tipe fabuloase, Domnica Mărgescu şi Cristina Crăciun pe care le iubesc de-a dreptul pentru haine şi editoriale. Pentru că îmi plac editorialele din revista menţionată mai sus.  Pentru că, uite, cu toată lipsa de modestie, i-a plăcut o poză de profil de-a mea. Iar eu am fost atât de fericită în ziua aceea pentru că ştiu că lui Maurice Munteanu îi place diversitatea, creativitatea şi extravaganţa. Uite…de-aia îl ador pe Maurice Munteanu.
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu