Blogger Widgets

luni, 8 iunie 2015

Burtoaca la plimbarica...




Draga posesorule de burdihan la vedere,

As vrea sa te rog frumos sa iti acoperi comoara, adica ditamai burtoaca, cand iti parasesti barlogul. Un ursoi mare si flamand este  tot ce imi vine in minte cand te vad, ziua in amiaza mare, pe strada, cu burtoaca la vedere. Esti dezgustator si cred ca locul potrivit pentru tine ar fi la ZOO. De ce? Pentru ca ai fi inchis ( meriti) si pentru ca acolo te-ar admira lumea. Pe strada, imi provoci o greata de nedescris, asa cum te lalai in caldura ametitoare a orasului in pantaloni scurti, cu “adidasi”, sosete pana la mijlocul gleznei, gol de la brau in sus (maioul e aruncat, asa, de bon ton pe un umar), cu freza à la bad boy, cu tatuaj penibil pe un brat, scuipand smechereste intr-o parte, vorbind tare la “celular” si leganand grotesc faldurile unei burti rotunde si paroase. De ce umbli in pielea goala? Nu ti-e rusine? Nu crezi ca ar trebui sa pui o zdreanta pe tine? Sperii lumea, draga! Pe mine m-ai speriat! Si ar trebui sa fii arestat pentru comportament indecent in public. Tu chiar crezi ca suntem pe plaja? Din cate stiu eu, Oradea nu are iesire la mare. Poate faci parte dintre aceia care merg pe la vreun hotel dincolo si iau masa in chiloti. Am mai vazut. Nu iti dai seama ca provoci greata? Tu chiar nu te-ai uitat in oglinda? Stii, vremea torida nu este un motiv sa te fatai de colo colo in acest hal. Fa-o in dormitor sau la piscina, dar nu in vazul tuturor. Ce-ar fi sa iesim toti in fundul gol pe strada doar pentru ca ne e cald? Bunicul, bunica, mama, tata, copilul…Na, toti  murim de cald. Dar chiar asa? Acum, stiu si eu ca burtoaca este, in unele cazuri, semn de prosperitate. Poate asa se explica de ce multe fatuci si nevestioare isi trantesc poze cu iubitii/sotii in care ele mangaie languros ditamai burta. Poate nu pricep eu, draga, ce inseamna afectiunea si iubirea. Eu l-as pune la o dieta crancena, dar de gustibus non est disputandum.

Acestea fiind spuse, te las, draga exibitionistule, sa reflectezi. Poate, intr-un tarziu, te vei hotari sa aduci si tu o contributie la dezvoltarea modei de sezon, achizitionand o piesa cu care sa iti acoperi rusinea.

Cum sa te salut? Nu prea stiu! Ba da! Stiu!

IMBRACA-TE!

M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu