Blogger Widgets

joi, 18 iunie 2015

La ce e bun un "like"...



Dragă răutate,
Stiu că eşti prezentă, sănătoasă şi în putere, dar eu îi voi mulţumi unui alt prieten că ne-a făcut cunoştinţă: Facebook.
Vreau să-ţi mulţumesc, Facebook-ule, pentru că mă ajuţi să înţeleg în fiecare zi ce răi, laşi sau “integri” pot fi unii “prieteni” / foşti “prieteni”. Facebook, eşti un drăguţ (cred că eşti un el) că îmi aduci aminte care au fost motivele pentru care am dat “unfriend”. Să ştii că eu sunt o tipă prietenoasă şi drăguţă, accept multe cereri de prietenie, foarte rar dau “unfriend” dar dacă mă răneşti, mă pierzi pe vecie. Poate imi lipseşte masochismul necesar unei astfel de confruntări.
Si acum revenind la tine, răutate ce eşti, nu crezi că depaşeşti orice limită a bunului simţ când ştergi toate urmele unui prieten ca şi cum nu ar fi existat  in viaţa ta? Acum, în cârdăşie cu laşitatea, te comporţi ca şi cum nu m-ai fi cunoscut. Bineînţeles, că nu mă miră că nu mai ştii să saluţi. Doar ai crescut în ochii multora şi ai devenit doar o gâză în ochii mei. Stii, mira este o “riglă gradată utilizată în topografie la măsurarea indirectă a distanțelor sau a înălțimilor” sau o “imagine-tip transmisă pe ecranul televizoarelor pentru reglarea imaginii acestora”.
Poate de aceea ţi-e frică să dai un like amărât. Pentru că, uite, e vorba de un like. Nu aş fi crezut că acest butonel poate fi un barometru perfect al urii şi răutăţii. Dar este! Vai! Ar fi lumea contrariată şi şocată că tu, ditamai răutatea, ai putea apăsa pe buton şi nu ţi-ar tremura mânuţa. Si eu aş putea să măsor, indirect, e adevărat, ca o miră ce sunt, dramul de bun simţ care ţi-a rămas sau să reglez imaginea pe care o am despre tine. Care, acum, este undeva mult sub nivelul mării. Dar ai noroc, din nou, pentru că e vorba de o măsurătoare indirectă. Like-ul acela care te-ar transforma în altceva în ochii mei. Discursul meu este superfluu pentru că tu eşti o răutate, care alunecă miraculos pe mult folosita şi desueta pistă de “moved on”. Dar, ştii ceva? De fapt eu sunt cea care am alunecarea mai lină pentru că tu eşti încă acolo, între move şi on, într-o capcană a răutăţii, mândriei exagerate şi a laşităţii.
Răutate răutăcioasă, te rog să rămâi în universul tău îngust şi limitat şi să nu mai îndrăzneşti vreodată să dai buzna în viaţa mea. Din care ai făcut şi tu parte la un moment dat.Si nu m-ai meritat.
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu