Blogger Widgets

joi, 29 martie 2018

Dragă mai tânără eu…


Aceasta este o postare pe care vreau să o dedic unei mai tinere eu. Aşa că…
Dragă mai tânără eu,
Lasă-mă să-ţi dau câteva sfaturi pe care te rog să le urmezi. Stiu că nu îţi place să ţi se spună ce să faci, dar, crede-mă, este pentru binele tău.

  • Nu te apropia extrem de tare de nimeni. Există posibilitatea ca unii dintre ei să se comporte mai târziu exact ca nişte străini. Acordându-le prea multă importanţă în viaţa ta va ajunge să-ţi dea viaţa peste cap de multe ori.
  • Ai grijă cu cine te împrieteneşti şi cu cine împărtăşeşti anumite lucruri. Să nu crezi orbeşte în nimeni. Increderea este o trebuşoară foarte delicată.
  • Trebuie să înveţi să fii puternică pentru că sunt multe lucruri pe care trebuie să le înfrunţi în viaţă. Fii puternică. Dar să fii puternică nu înseamnă să nu înfrunţi durerea. Trebuie să o simţi, să o înţelegi, să o accepţi şi să înveţi din ea!
  • Ai grijă cum îţi foloseşti cuvintele, pentru că ştii tu, cuvintele tale… Gândeşte!
  • Niciodată dar niciodată să nu te gândeşti să te schimbi datorită comentariilor celorlalţi. S-ar putea ca oamenii să te urască, să te clasifice, să te scuture, să te dărâme, dar rămâi la fel. Eşti unică. Fii tu!
  • Timpul este preţios şi nu poţi recupera clipele pierdute. Foloseşte toate oportunităţile care îţi apar în cale. Să nu regreţi mai târziu.
  • Tot ce faci se bazează pe alegerile pe care le faci. Nu are rost să te învinovăţeşti. Tu şi doar tu eşti responsabilă pentru toate alegerile şi deciziile pe care le iei în viaţă. O mică greşeală pe care o faci poate să îţi schimbe viaţa în rău. Nu vreau să te speriu, dar este mai bine să gândeşti înainte să acţionezi.
  • Nu plânge aiurea şi mai ales pentru oameni care nu apreciază lacrimile tale. PUNCT.
  • Rămâi veselă şi fericită. Fericirea este în tine, nu încerca să o pierzi.
Cu drag,
Eu,acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu