Blogger Widgets

duminică, 1 aprilie 2018

Offf, m-am săturat…


Cam da…toată treaba asta cu blogăreala. Mi-a cam ajuns. Nu prea mai am chef să scriu, să mă gândesc, să răspund la mesaje, să întreţin blogul, să postez pe Insta, să dau cu capul în pătratul de pe perete pentru că nu ştiu care cutărică mi-a zis de cele sfinte sau pentru că vreo sfioasă în viaţa reală se dezlănţuie în privat, trimiţându-mi un mesaj atomic şi făcându-mi spiritul ţăndări. Pfuuu…nu mai am chef. Ce să zic?  Prea mulţi amici interesaţi, prea mulţi chelneri speriaţi, prea mulţi ochi încrucişaţi. Prea multe cucoane ofuscate, prea multe feţe îngheţate şi misterioşi sfioşi. Iar cititorii ăştia…mă cam plictisesc şi ei. Parcă-i văd. Cum citesc ei, pe telefon şi dau like sau mă înjură …în gând sau cu voce tare, scurt şi la obiect. Bieţii. Tztztz. Păi, na! Cam asta e…


Ai citit până aici? PĂCĂLEALĂ! E 1 APRILIE! Doar nu aţi crezut că vă părăsesc? Asta-i bună! Deşi unii ar vibra de plăcere…Dar astăzi este şi Reading Is Funny Day aşa că mi-am permis.


M.

P.S. Un pupic special şi apriliînmiresmat pentru toţi cititorii mei superfabuloşi, pentru toate floricelele şi toţi floriceii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu