Blogger Widgets

miercuri, 2 august 2017

TAROM, we have a problem!



„Susţinem călătoriile în familie. Pe rutele Iaşi – Luton şi Bucureşti – Londra (LHR), dacă soţul plăteşte, soţia şi copiii beneficiază de o reducere de 50% din tarif…. Vă aşteptăm cu drag!”
Acest mesaj a fost postat ieri pe pagina de Facebook a companiei Tarom. Ar trebui să folosesc acum o interjecţie, dar nu pot să o reproduc aici! Tarom, we have a problem!
Stai! Să înţeleg şi eu. Adică dacă nu sunt într-o uniune “tradiţională” (uuuuhhhhuuu), eu, o femeie, care munceşte şi plăteşte taxe în această ţară, nu pot beneficia de oferta voastră? Voi susţineţi, cum spuneţi voi, “călătoriile în familie”, familia tradiţională (pe care o aşteptaţi cu drag), mult dezbătuta sintagmă. Iar discursul vostru apare acum, într-un moment în care se discută mai multe forme ale familiei (familia monoparentală sau cea formată din persoane de acelaşi sex). Prost moment! Dar cel mai tare mă deranjează că ai neruşinarea de a discrimina mai multe categorii. Cum adică “dacă soţul plăteşte”? Dacă sunt divorţată, cu un copil? Nu am dreptul să profit, eu şi copilul meu, de aceste oferte? Dacă sunt într-o relaţie şi nu vreau să îmi pun pirostriile pentru că nu vreau, nu pot să mă bucur de această reducere pentru că nu am un soţ cu acte, ci doar un partener? Mda…soţul este capul familiei, “the provider”, “the one”, cel mai tare şi mai tare. Eu sunt doar o “breeder”, muncesc şi eu ceva, mă învârt de colo colo, sunt bună doar de schimbat scutece şi făcut ciorbică. Eu nu mă pricep la nimic, nu am dreptul la nimic, prin urmare am nevoie de un soţ care să mă ducă la Londra cu 50% reducere, într-o zi ploioasă. Stiţi, e ironic totul, de fapt. Londra e capitala unde locuieşte o regină, o femeie foarte puternică. E bine!


In acest moment sunt încântată că locuiesc în Oradea şi nu mă pot “bucura” de oferta voastră discriminatorie, revoltătoare şi neruşinată.  Probabil de aceea aţi şters postarea rapid. Dar, hei, e aproape ţara învecinată, cu oferte mult mai OK, iar eu pot să călătoresc singură, cu un partener sau cu un copil, bucurându-mă de statutul meu de fiinţă umană completă.


Catch me if you can!

M.

2 comentarii: