Blogger Widgets

duminică, 13 august 2017

Doamna Ploaie...




Te văd venind spre mine. Te aud căzând. Văd toţi aceşti oameni alergând în ploaie, încercând să se ascundă de tine. De ce? Te simt atingându-mi faţa, şoptindu-mi. Dar tu ai ceva, ceva din artă, pe care nu îl înţeleg întotdeauna. Este ca şi cum vrei să fii prietena mea dar câteodată mă răneşti în loc să mă ajuţi. Eşti delicată dar tăioasă. Eşti ca un tunet tăcut. Tu faci cerul să se simtă confuz. Aduci lacrimile pe obrajii Naturii. Trupul frunzelor dansează în aerul rece. Mirosul tău proaspăt şterge căldura unei după amiezi uscate şi plictisite. 


 Sursa: Emanuela Lucaci - "Journey no 11" - https://www.emanuelalucaci.com/
Deodată aerul dansează încetişor printre norii de bumbac, acoperind răul şi căldura soarelui ştrengar. Apa loveşte pământul şi iarba uscată. Picăturile tale alungă urâtul şi vina. Sunetul valurilor mării se îmbină cu aroma unei păduri tropicale. Plantele absorb cu sete magia unei singure picături. Pe drum se formează râuri ducând cu ele întâmplările unei zile oarecare. Priveliştea de la geamul meu aburit este incredibilă. M-ai văzut vreodată privindu-te? Eu te privesc mereu. Pentru că eşti prietena mea, Doamnă Ploaie.

M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu