Blogger Widgets

miercuri, 31 mai 2017

La mulţi ani, pici!



Vă iubesc pentru că sunteţi sinceri şi nu vă temeţi să-mi spuneţi verde în faţă ce credeţi. Vă iubesc pentru că nu vă ascundeţi niciodată sentimentele. Când vă pare rău, pe faţa voastră se citeşte inocenţa. Inimioarele voastre sunt la fel de curate precum lăcrimioarele care se preling pe obrăjiori. Voi uitaţi momentele mele de furie atunci când vă zâmbesc din nou şi suntem iar prieteni. Mă înveseliţi când sunt tristă, fără să fiţi conştienţi de ceea ce faceţi. Voi ajungeţi la cele mai haioase concluzii şi îmi faceţi cele mai simpatice complimente. 


 Sursa: arhiva personala
Vă iubesc pentru că voi îmi permiteţi să mă prostesc, să fiu creativă şi dezinhibată. Voi îmi permiteţi să învăţ lucruri noi dintr-o perspectivă absolut nouă şi fabuloasă. Imi place să fiu înconjurată de voi deoarece voi îmi amintiţi că viaţa este alcătuită din plăceri simple. Atât de simple! Adulţii, implicit eu, ştiu cu siguranţă cum să super complice lucrurile. Voi îmi spuneţi ce credeţi fără să ţineţi seama de standardele societăţii. De multe ori, acest abandon “nepăsător” rezultă într-o gândire cu adevărat genială. Voi sunteţi mult mai generoşi decât mine. Vă iubesc chiar şi privirile lor atunci când ştiu că aţi făcut ceva greşit. Voi ştiţi să vă  jucaţi.  Vă place să încercaţi lucruri noi. Nu vă este teamă de necunoscut sau suprize. De fapt, voi iubiţi suprizele! Nu mă judecaţi şi nu aveţi atât de multe opinii despre tot şi orice la fel ca noi, adulţii. Voi iertaţi uşor şi nu aveţi o problemă în a spune “Imi pare rău”. Vă place să vă faceţi prieteni şi nu duşmani. Nu vă îngrijoraţi, astfel încât este ca o gură de aer proaspăt să fiu în preajma voastră. Sunteţi persistenţi şi nu vă este frică de respingere, luptaţi să vă atingeţi obiectivele şi nu acceptaţi “nu” drept răspuns. Imi cereţi un lucru la nesfârşit şi nu vă opriţi până nu spun “da”. Sunteţi tot timpul în mişcare şi nu cunoaşteţi cuvântul “lene”. Mă iubiţi necondiţionat şi îmi spuneţi “ te iubesc” doar ca să mă faceţi fericită. Voi îmi dăruiţi mereu cele mai călduroase îmbrăţişări şi cei mai umezi pupici. Dar ce pupici!
La mulţi ani, dragi pici!
Cu multă dragoste,
Mira

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu