Blogger Widgets

marți, 9 mai 2017

Mama, la mulţi ani!



Mama! Uite, azi îţi voi spune doar că te iubesc. Te iubesc pentru că  eşti mama mea, prietena mea, confidenta mea. Mama, te iubesc pentru că eşti aici, mereu şi pentru totdeauna. Stiu că sunt mereu în gândurile tale. Pentru că eşti mama, m-ai iubit înainte să mă fi văzut. Stiu că m-ai aşteptat mult şi am venit, tiptil, micuţă şi fragilă, iar tu ai devenit atunci mamă pentru prima oară.


 Sursa: arhiva personala
 Pentru că eşti mama, te îngrijorezi pentru mine în fiecare clipă. Pentru că eşti mama, m-ai învăţat să iubesc, să fiu generoasă şi demnă, să îmi pese de oameni şi să nu rănesc. Doar pentru că sunt fiica ta, ştiu care este drumul meu. M-ai învăţat că a fi eu însămi este singurul  lucru de care am nevoie pentru a fi fericită. Ai avut dreptate atunci când nimeni nu a înţeles, când nu aş fi crezut că vei putea înţelege vreodată, fără să judeci şi mereu alături. Pentru că eşti mama, iar într-o zi voi fi şi eu mămică, nu vreau să uit nimic din ce mi-ai dăruit. Să fii mamă nu e o sarcină uşoară, dar, mama, tu ai reuşit să o transformi în una simplă. Mama, eşti vântul care mă înalţă. Respiraţia fiecărei zile. Eşti steaua mea, strălucind în cele mai negre zile. Sărutul tău rămâne mereu întipărit pe obrajii mei. Zâmbetul tău face ca fiecare zi să fie mai luminoasă. Tu trăieşti pentru noi ca şi cum nimic nu te poate răni. Tu eşti totul meu. Lumea mea. Tu eşti viaţa care mi-a dat mie viaţă. Eşti ritmul inimii mele. Eşti cea care îmi şterge lacrimile. Tu poţi să plângi şi să rămâi puternică pentru noi. Tu eşti ca nimeni alta. Sunt fiica ta, creaţia ta şi a tatei şi vă iubesc, vă voi iubi mereu şi pentru totdeauna. Eşti a mea, doar a mea şi a Aliei. Mama… TE IUBESC!
La mulţi ani!
Mira
P.S. Pentru că ştiu că eşti foarte emoţionată acum, uite…vreau să zâmbeşti. Nu am uitat cum îmi rupeai paginile de la teme şi trebuia să refac totul pentru că aveam colţuri şi porcuşori. Dar a dat roade.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu