Blogger Widgets

duminică, 29 ianuarie 2017

#pupezeleproastemădeprimă…



In ultima vreme am văzut tot felul de #pupeze fără penaj purtând #tricouri cu tot felul de #mesaje. In limba română. Iar purtătoarelor li se par #cool. Probabil pentru că sunt în limba română. Mie mi se pare că aceste pupeze şi găini lobotomizate au nevoie urgent de o altă intervenţie la nivelul creierului devenit aproape invizibil. Le recomand, de asemenea, să poarte în timpul intervenţiei, aşa, să nu îşi piardă din #coolness, tricouri pe care să scrie #suntogâscă sau #nugândesc. Uite-le:

1.      #Nimeni nu îţi poate da ce îţi pot promite eu#. Ei, pe bune? Serios? Inseamnă că nu eşti #parolistă, ma chérie! Tu doar promiţi? Si ne laşi cu buzele umflate? Nu că am avea nevoie de buze umflate, dar na…De ce ar mai vrea cineva ceva de la tine? Nimeni nu vrea promisiuni. Noi vrem #faptenuvorbe! Cum poţi să porţi mesajul ăsta pe #piept? Si cam ce promiţi tu de nu poate nimeni să ne dea? Un #oucolorat? Lasă dragă, că nu eşti deosebită! Eşti doar o #găină invidioasă pe #prepeliţe care îşi plimbă galeş bulinele prin faţa ta, iar tu stai ca o #găină banală şi disperată să atragă atenţia unui #cocoş sau a altor lighioane din #ogradă. Dar cum tu doar promiţi, mă îndoiesc că vei găsi #cocoşelul răbdător şi curios.  #nufigăină! 


2.      #Urâtele mă deprimă#. Urâţenia şi frumuseţea sunt două chestiuni extreme de subiective. Ce te face să crezi că tu, purtătoarea tricoului cu #mesaj, eşti frumoasă? Poate eşti urâtă, soro. Faptul că ai doi pepeni de 10 kile fiecare în loc de sâni sau două lanţuri muntoase în loc de buze nu te transformă în #zâna zânelor, ci într-o #duduie care nu poate să articuleze vreo vorbuliţă, incapabilă să se certe cu #doctorul nepriceput. Oricum, purtând acest #tricou, încerci, în van, să te convingi că eşti o #reuşită. Dar e bine că, totuşi, ai găsit mărimea potrivită la #tricou şi poziţia în care să ţii telefonul ca să surprindă adâncimea decolteului şi imbecilitatea mesajului. Ah! Ai reuşit să surprinzi şi #brand-ul lenjeriei. Uuuu!!! Aaaaa!!! #calvinklein. De parcă nu am şti grupurile de pe FB cu treburi “mai” ieftine.Si nu, nu mor de invidie că tu ai #fakeassets. Eu am #genuineassets. La ambele etaje. Aşa că… #nuficurcă!


3.      #Grasele mă deprimă#. Ihîmmmm….Drăguţ! Un mesaj mai mult decât #delicios. De răutăcios. De-abia aştept să te văd peste vreo câţiva ani, cu ceva mai multe kile pe tine şi atunci mai vorbim despre #fabrici de tricouri cu mesaje tâmpite. De ce eşti #caţă? De ce eşti #rea? De ce porţi #cuvinte care rănesc alte surate de-ale tale? Nu crezi că faci parte şi tu din acelaşi trib? #grase, #slabe, #frumoase, #urâte sunt doar nişte cuvinte #alandala şi #hahaha, folosite de #cocoşei pitici, foarte pitici şi #prostănace. #nufigâscă!

4.      #Blow me#. Acesta este un mesaj de #senzaţie! Adică…BLOW ME! Inseamnă că nu ştii ce înseamnă, fato, dacă porţi aşa ceva pe #piept. Oricum, mi se pare stupid ca şi un tip să poarte un #tricou cu acest #mesaj. Mda... O seară la bere cu amicii care văd doar BLOW ME în faţa ochilor. Iar la final amicii sunt #blownaway! Sau #blownup? Doar întreb. Unde sunt #bărbaţii de altă dată? Unde au dispărut? Pfuuu…poate au fost pulverizaţi de suflul exploziei provocate de atât de mult #blow. #nufiţicurcanifărămărgele. Iar voi, pupezelor, căutaţi pe Google ce înseamnă #blowme sau sunaţi un “prieten”. #deschideochiilarg!



Păsărelelor, eu vă recomand tricouri simple, fără mesaje #găinălike. Dacă vreţi cu tot dinadinsul să fiţi #tagged şi să exprimaţi inexprimabilul, fiţi măcar #lebede sau #flamingo. Că sunt #roz.

M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu