Blogger Widgets

joi, 5 ianuarie 2017

#baraw şi micul meu dejun…



#baraw şi micul meu dejun…
Tztztztz! #baraw, darling, mi-ai distrus şansa de a lua un mic dejun “fresh” împreună cu voi. Nu e frumos deloc, să ştii. In ultima vreme am văzut destul de multe postări ale unor vedete locale wannabes din #baraw, deşi ar trebui să ştie că se scrie “breakfast” şi nu “breackfast”. Nu pot să îţi dau tag pentru că nu am dat like paginii tale, deşi, recunosc, am tras cu ochiul. Mi-a plăcut ce am văzut, prin urmare m-am gândit să iau micul dejun la voi. Si m-am înfiinţat azi, pe la 10.30. Acum, ca să nu existe neînţelegeri, vreau să vă reamintesc ce înseamnă micul dejun. Micul dejun este o mâncare care se ia de regulă dimineața. Este într-o mare măsură considerată masa cea mai importantă a zilei. 10.30 se încadrează la capitolul dimineaţă, nu? 


Ia să vedem:
1.      Când am ajuns localul era gol. Erau ocupate doar două mese. Mă gândesc că volumul de muncă nu era mare.
2.      Am observat trei persoane care păreau angajaţii localului. Clienţii, cu mine cu tot, erau 6, deci nu cred că necesitau nişte eforturi deosebite.
3.      Când am cerut micul dejun, fata care ne servea (foarte drăguţă, de altfel) ne-a spus că se serveşte mâncare doar peste o oră. Asta însemna 11.30. Pentru mine această oră se apropie vertiginos de prânz. Sau poate că e, de fapt, vorba de brunch. Stiţi…breakfast+lunch = brunch. A motivat că a “venit doar o fată”. Acum…să înţeleg şi eu. Cei trei angajaţi nu se ocupau de micul dejun şi că fata “specială” nu venise încă la muncă?
4.      Aveţi în meniu această ofertă. Mic dejun. Micul dejun se ia dimineaţa. Voi deschideţi la ora 8. Cam ce se întâmplă între 8 şi 11 dimineaţa? Să nu îmi spuneţi că toţi clienţii au devenit subit cosmopolit de francezi şi beau doar cafea şi mănâncă un croissant! Nu cred. Cum îi ştiu eu pe români de mâncăi, cum arată statisticile privind banii pe care românii îi cheltuie pe mâncare, cum arată rafturile după sărbători, ca şi cum se apropie apocalipsa, mă îndoiesc că sunt mulţi clienţi care practică acest lucru.
5.      Dacă este mult mai uşor să serviţi doar cafea, iar mâncare după ce vine “fata”, poate ar trebui să vă schimbaţi meniul sau să precizaţi că voi serviţi un mic dejun târziu…aşa, după 11.30. Pentru persoane care iau micul dejun după ora 12.00 în timpul săptămânii. Mda…#breakfasttime.
6.      Eu nu sunt un client care merge în locuri şi postează poze cu croissante şi cafea, mâncare de nu ştiu care pentru că nu am chef să ştie lumea ce mănânc sau să se dea de ceasul morţii câţi bani am. Prin urmare, aveam un interes strict gustativ pe care mi l-aţi negat din faşă.
Dar, hai să vă spun ceva, pentru că sunt suspect de generoasă azi. Mi-a plăcut localul foarte mult. Mi-au plăcut culorile, pernele, canapelele şi scaunele, lampadarele, cactuşii de pe mese. Mi-a plăcut meniul, este interesant, dar nu l-am savurat, deşi aş fi vrut. Domnişoara care ne-a servit a fost foarte amabilă şi drăguţă, dar nu era “fata”. Fata care se ocupă de omletă. Adică…am vrut o omletă. Doar o omletă. Probabil că omleta voastră este specială şi chiar nu pot să neg acest lucru. Poate această postare ar fi fost una apreciativă dacă mi-aţi fi dat şansa să gust din produsele voastre. Păcat!
Dar vă mai dau o şansă pentru că aveţi voi ceva care îmi place. Numele vostru, aşa “raw” şi “fresh” mă atrage. Si sper, că într-o dimineaţă drăguţă din acest an, voi savura cea mai specială omletă preparată de o fată specială. Deşi voi aveţi un chef.
Cheerio!
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu