Blogger Widgets

miercuri, 4 ianuarie 2017

Periplu printre...



2017 se dovedeşte a fi déjà mai mult decât surprinzător. Nu acelaşi lucru pot să îl spun despre mine. Am rămas aceeaşi zăpăcită întârziată, după cum se va vedea.
Azi trebuia să ajung la o înmormântare. Numai că eu am nimerit la altă înmormântare. Mi se spusese cu o zi înainte ora şi locul unde trebuia să ajung, dar eu mă concentrasem pe oră pentru că unul dintre obiectivele anului 2017 este să ajung la timp. Bineînţeles, că nu reuşesc să îl ating încă, dar mai am timp 11 luni şi 27 de zile. Aşadar, am întârziat din nou. Incepuse să ningă şi toată lumea era déjà în capelă. Am intrat şi m-am trezit înconjurată de nişte tipi foarte înalţi (unde or fi în restul anului înalţii ăştia?). Si pentru că nu sunt înaltă, nu vedeam nimic, nu vedeam pe nimeni cunoscut, nu vedeam rudele. Si ghinion…era vorba tot de o doamnă, aceeaşi oră şi cu un istoric asemănător. La un moment dat am zărit un tip care mi s-a părut că seamănă cu un coleg şi m-am mai liniştit. Dar aveam totuşi îndoieli. Si nu puteam să rog pe niciun falnic de lângă mine să mă ia pe umeri şi bineînţeles că nu puteam să întreb despre ce înmormântare este vorba. Am stat şi am ascultat cuminte, când, la final, nu am recunoscut niciun nume din cele enumerate de preot. Un moment deosebit. Atunci mi-am dat seama că nu sunt în locul potrivit şi am ieşit. Am sunat o prietenă şi …Evrika! Eram la o altă înmormântare. Pe ceilalţi i-am prins la final, erau toţi înzăpeziţi, stătuseră afară, doar eu eram proaspătă ca o păpădie pentru că…stătusem în capela greşită.

Prin urmare, 2017, te rog, fii doar blând! Până acum ai reuşit să mă duci la două înmormântări într-o singură zi. Nu eşti doar tu de vină. Stiuuuu…eu sunt. Dar ştii ceva…într-un fel mă bucur că am redevenit tipa simpatică şi zăpăcită şi, uite, acum, în acest moment, nu mai stau bosumflată pentru tot felul de chestiuţe care nu merită..
M.
P.S. Dacă aveţi nevoie de un organizator, puteţi apela la mine. Vă asigur că sunt persoana potrivită. Doar trebuie să vă fixaţi ceasurile după ceasul meu. Dar rămân la motto-ul meu: “Better late than ugly!” Răutăcios, ştiu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu