Blogger Widgets

marți, 17 ianuarie 2017

“The Life-Changing Magic of Not Giving a …”



Unul dintre cadourile de Crăciun a fost o carte: “The Life-Changing Magic of Not Giving a F**k”. Despre cum să nu îţi mai petreci timpul făcând lucruri pe care nu vrei să le faci cu oameni pe care nu îi placi. Incerc, încerc din răsputeri, dar reuşesc? Pentru că sunt înconjurată de o grămadă de Neanderthali care visează să termine  o facultate sau un master cu orice preţ. După cum ştim, un portofoliu de diplome obţinute doar pocnind din degete (dar se poate în sistemul nostru de învăţământ care produce o mulţime de “cercetători” de maculatură) va contribui la creşterea statutului în ochii necunoscătorilor şi le va permite să se uite cu o superioritate ucigătoare, de la înălţimea tronurilor construite pe minciună, furt şi şmecherii de prost gust. Deşi mărimea creierului lor nu e mai mare decât un vârf de ac. Şi aceea, plată şi netedă, ca o şosea bine făcută. Măcar e ceva realizat “profesionist”. Neted.  S-ar putea să fac o greşeală capitală scriind despre aceste lucruri, dar, ce să vezi, mi s-a făcut scârbă. De ce ar trebui să am de-a face cu nişte indivizi care nu au dat pe la şcoală nici măcar o singură dată? Dacă nu pentru altceva, măcar aşa, să o cunoască pe afurisita aia de engleză care nu vrea să îi primească în examen. Care, poate nu predă o materie importantă în ochii unor ignoranţi, dar, pe care pot să îi asigur că fără o limbă străină, azi, sunteţi MORTI! Legaţi de mâini şi de picioare. Asta, în cazul în care nu ne rezumăm doar la a posta pe FB înţelepciuni englezeşti. Dar ce se gândesc ei? Mai bine să o sune pe sora afurisitei decât să o cunoască pe ea şi să încerce să o convingă să le pună o vorbă bună! Asta îmi spune multe despre bărbăţia unora. Hmmm… Si eu sunt doar o purtătoare de tocuri! Ei ar trebui să ştie că sora afurisitei nici măcar nu o va întreba pe afurisită dacă îi primeşte în examen pentru că ştie cât de tare îi detestă afurisita pe aceşti academic wannabes şi va face o istericală. Iar afurisita preferă să vorbească despre câte-n lună şi stele cu sora ei şi nu despre tot felul de şefuţi cărora le lipseşte o hârtie de la dosarul pe care şi-l doresc impecabil şi năucitor pentru cei care nu cunosc cum stau trebuşoarele printre inteligentia locală. Si, uite, cum situaţia lor s-a înrăutăţit datorită prostiei pantagruelice, laşităţii şi disperării de a dovedi că avem “cunoştinţele” potrivite. 

Si, uite, cum eu, la rândul meu, stau şi mă minunez de ce până la terminarea liceului se pompează în copii cunoştinţe, ore în particular, profesorii au nişte pretenţii ca pentru viitori oameni de ştiinţă. Aceşti copii  care nu au copilărie, alergând ca nişte bezmetici între orele în particular, tot felul de activităţi, presaţi de pretenţiile şi aşteptările tuturor de a dovedi că POT. Iar eu, la universitate, ajung să am de-a face cu aceşti bipezi prostănaci cu creiere de găină care şi-au pierdut cotcodăceala. Să-mi explice şi mie cineva! Poate ar trebui să mă mut la maternitate, pentru că după cum evoluează lucrurile, am impresia, că, pe măsură ce îmbătrânesc, oamenii devin tot mai idioţi.
Si acum, pentru voi, cei care încercaţi să daţi de mine prin cele mai nepotrivite mijloace: nu o mai sunaţi pe sora mea, nu îmi scrieţi pe Facebook în privat (vă asigur că block e următorul pas), nu încercaţi să obţineţi numărul meu de telefon de la X, Y sau Z pentru că nu aveţi nicio şansă procedând astfel! Mă irită doar ideea de a comunica cu nişte anonimi neînsemnaţi. Aruncaţi o privire pe orar şi, sigur, mă găsiţi acolo, doar acolo unde sunt dispusă să comunic cu voi : la şcoală! Stiţi voi, complexul acela de clădiri de lângă cimitir, unde vom ajunge toţi, indiferent că voi veţi avea 10 diplome în plus! Dar mie nu îmi va păsa pentru că eu voi fi fericită purtând perechea preferată de stiletto! Uite, ce înseamnă să mai citeşti şi tu ceva pe lumea asta - “The Life-Changing Magic of Not Giving a F**k”!
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu