Blogger Widgets

sâmbătă, 8 octombrie 2016

Chiar aşa, Black Eagle Pub…




Black Eagle Black Eagle…Hmmm…Ti-ai copt-o cu propria mânuţă. Te-am pomenit în câteva postări, dar nu am dat cu tine de toţi pereţii. Şi ştii de ce? Pentru că erai un loc mai, să spunem drăguţ, în care să ieşi într-o seară din weekend. Te rog să remarci timpul trecut. 


Chiar am vrut să te laud că ai renovat baia (în sfârşit) dar nu o voi mai face. Şi mai ştii ceva? Eu sunt de vină în încăpăţânarea de a te frecventa fără să îmi dau seama că eşti ca un “ iubiţel” de o seară, nepăsător, indiferent, prost crescut şi plin de aere nejustificate. Chiar aşa! Ce e cu aerele astea de pub exclusivist? Câtă preţiozitate! Nu poţi să intri fără rezervare? Dar unde suntem? În Berlin cumva şi eu nu sunt uber chic?  Înţelegeam dacă era vorba de un eveniment privat, dar mă îndoiesc că cineva ar organiza ceva de acest gen în pasajul plin de moloz, schele şi zdrenţe. De asemenea, înţelegeam dacă era vorba să vă alegeţi clienţii după criteriul “îmi place faţa ta/ nu îmi place faţa ta”, dar multe dintre feţele pe care le-am văzut eu înăuntru se încadrează la bitte, eine carnatzen. Probabil e o chestiune de gust şi din nou, probabil, am eu gusturi proaste în comparaţie cu voi care excelaţi la bun gust. Sau poate v-aţi gândit la siguranţa clienţilor şi aţi decis să acceptaţi un număr limitat de persoane. Nu ştiu de ce mă cam îndoiesc de acest lucru.
Pentru că te crezi atât de preţios, hai să îţi dau nişte ponturi de care ar fi bine să ţii seama dacă tot ai decis să devii atât de exclusivist şi înţepat. Nu de alta, dar sunt client şi ştii, presupun, cum stă treaba cu clienţii.
1.      Foloseşte-ţi resursele şi postează pe Facebook sau unde vrei tu că ţi-ai schimbat politica cu privire la accesul în club. Mi se pare o aroganţă dezgustătoare să închizi uşa în nas cuiva fără să îl fi anunţat că nu mai e binevenit decât dacă îndeplineşte anumite condiţii.
2.      Dacă chiar vrei să îţi arogi dreptul de a alege clientela, stabileşte-ţi nişte criterii mai sănătoase! Dacă ţi-ai stabilit déjà criteriile, eşti o mare dezamăgire pentru că jumătate din petrecăreţi sunt piţigoi şi coţofene de Oradea care se înghesuie pe un metru pătrat doar să apară în poze şi să vadă lumea unde sunt. Nu e de ajuns.
3.      Concediază-ţi unele dintre chelneriţe! Cele drăguţele s-au dus pe alte meleaguri şi au rămas nişte bosumflate, înţepate şi veşnic botoase. Cu excepţia tipei brunete cu păr creţ. Şi nu ştiu să servească. Una dintre ele mi-a turnat un pahar de vin peste vinul pe care îl mai aveam în pahar. Probabil să nu se plimbe de două ori.
4.      Dă-le un bobârnac celor care şi-au luat loc de veci lângă baie sau pune-i la dietă! Ştiu că e călduţ şi bine şi locaţia îţi permite o privire de ansamblu, dar…
5.      Fredonează-le DJ-lor să mai schimbe playlistul!
6.      Fii mai atent la imaginea ta ca afacere şi nu doar la faptul că oricum eşti plin ochi în fiecare weekend şi nu îţi pasă de ce zice lumea! S-ar putea să ai surprize neplăcute.
S-ar putea ca eu să mă înşel şi voi să aveţi dreptate. Cred că mi-ar plăcea să primesc o explicaţie cu privire la schimbarea politicii voastre. Dacă nu consideraţi oportun acest gest, mă voi împăca şi cu acest lucru. Dar eu ştiu foarte bine să mă joc cu cuvintele, iar cuvintele fac minuni. De cele mai multe ori.
M.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu