Blogger Widgets

marți, 11 octombrie 2016

Amintiri uitate...



E ciudat cum unele lucruri nu părăsesc niciodată un colţişor al inimii mele. Amintiri uitate care se încăpăţânează să mă ţină legată de trecut. Amintiri care luminează fiecare colţişor al minţii mele, amintiri care au culoarea ceţii, amintirile mele. Imagini împrăştiate ale zâmbetelor lăsate în urmă.

 Amitirile mele sunt frumoase şi totuşi dureroase aşa că aleg să le uit şi să zâmbesc, amintindu-mi doar zâmbetul meu fericit de atunci.  Azi va deveni o amintire, ieri este o amintire care se îndepărtează, amintiri transformate în lacrimi. Amintirile mele sunt instantanee ale gândurilor şi trăirilor mele, înregistrând momentele mele, ultima şansă şi prima posibilitate. Amintirile mele sunt bătăile inimii mele, ecouri ale zâmbetelor şi lacrimilor mele. Momente surprinse, câteodată fără să îmi dau seama, în albumul vieţii mele. Amintiri precum visele. Dar eu zâmbesc şi închid ochii ştiind că visele mele devin realitate.Imi voi ierta uitarea ştiind că nu am fost mereu aşa…
M.

Un comentariu: