Blogger Widgets

miercuri, 26 octombrie 2016

O pelerină galbenă...



Of, toamno…Eşti atât de încăpăţânată! Nu mai vrei să pleci. Ştiu că ai o mulţime de admiratori, dar eu nu te plac. Crede-mă, am încercat din răsputeri, dar nu reuşesc nicicum să găsesc ceva atrăgător la tine. E ca o poveste de dragoste care eşuează lamentabil în ciuda încercărilor tale disperate de a-mi arăta un strop de iubire. Mi s-a făcut, aşa, milă, văzând că încerci să mă ademeneşti cu miresmele şi culorile tale, dar eu detest sentimentul de milă şi mai bine mă opresc aici. Să ştii că seara port şosetele mele preferate, groase şi pufoase, încercând să intru în atmosfera ta, dar când îţi simt mirosul acesta caracteristic de fum, răceală şi văd cum te agiţi să îl trimiţi pe soare la culcare atât de repede ca pe un copil, pedepsit că nu şi-a făcut treaba în cursul zilei, vreau să te pedepsesc eu pe tine, zorindu-te să îţi iei odată tălpăşiţa.  Şi tu nu vrei. Insişti să mă amăgeşti cu câteva sclipiri în timpul zilei şi cu câte o boare care îmi îmbujorează obrajii. Pentru scurt timp. Dar, uite, pentru că persişti şi pentru că azi sunt suspect de bună, îţi trimit un pupic, aşa, de la revedere, pentru că eşti anotimpul unei tipese care îmi place la nebunie: Brigitte Bardot. O ştiu de când eram mică mică datorită unei pelerine de ploaie galbene şi a unei perechi de cizme negre pe care le-a purtat în filmul “L’ours et la poupée”. 


Doamne, cât mi-am dorit pelerina aceea! Mi se părea răcnetul chic-ului să am o pelerină de ploaie galbenă şi îmi doream să plouă mereu. Între timp, am crescut şi nu mai vreau pelerine galbene, ci balerinii de la Miu Miu. Ah… acum ploaia îmi place doar noaptea.

Ne vedem la anul când sper că vom fi, şi tu şi eu, un piculeţ mai puţin orgolioase şi mai ispititoare.

M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu