Blogger Widgets

duminică, 16 octombrie 2016

Madi...



Madi… Nu ştiu dacă vei fi foarte încântată de ceea ce urmează pentru că eşti un om atât de bine crescut şi modest, încât…Dar o voi face pentru că meriţi, pentru că eşti prietena mea, pentru că te admir şi te iubesc. Madi, eşti o arhitectă genială, fabulos de frumoasă şi inteligentă, cu atât de mult bun simţ încât de multe ori mă uimeşti prin calmul şi bunăvoinţa ta. Nu te lauzi niciodată deşi eu cred că ai avea destule motive să o faci. Eşti foarte discretă şi eu ador acest lucru. Nu eşti niciodată superficială, eşti foarte atentă la detalii şi îţi plac lucrurile bine făcute. 
 Sursa: Madi Mihalceanu
Dar ce îmi place cel mai mult este creativitatea şi talentul tău, grija continuă ca oamenii să se simtă bine în locurile născute din imaginaţia şi munca ta. Această zbatere necontenită de a crea frumosul şi de a transmite emoţiile şi trăirile pe care tu, arhitecta, le încerci în acest proces lung şi extenuant de creaţie. Doar cei care creează cu inima şi sufletul pot să înţeleagă cu adevărat ce înseamnă să dăruieşti oamenilor o fărâmă de frumos şi bunătate. Iar Madi, tu reuşeşti acest lucru cu graţie.
Madi, ieri ai postat o poză cu un răvaş: “You have a desire for perfection” şi ne întrebai, în stilul tău drăguţ: “u think?” Ei bine, uite…eu cred că eşti perfectă. Este părerea mea personală pe care mi-o asum cu fermitate  pentru că am văzut ce poţi. Si tu POŢI!
M.
P.S. Mulţumesc pentru cel mai bun sfat pe care l-am primit vreodată: “Să nu regreţi niciodată nimic pentru că aşa ai simţit tu că trebuie să faci atunci.”

Un comentariu: