Blogger Widgets

duminică, 14 august 2016

R I V O...



Ei bine, uite, voi folosi termeni laudativi ceea ce nu se întâmplă foarte des. Dar de data aceasta, o voi face pentru că aşa vreau eu si pentru că R I V O chiar merită. Sunt sigură că vor fi persoane care vor şopti că îl cunosc pe proprietar (nu îl cunosc), iar eu, oricum, refuz să scriu dacă cineva îmi cere acest lucru. Alţii vor spune că e un loc de fiţe. Poate. Eu nu am văzut, iar dacă or fi fost şi ele pe acolo, mă simţeam prea bine ca să le observ. Alţii vor spune că e scump. Dar în acest oraş mic mic, mă întreb de multe ori ce înseamnă scump…
                                Sursa: http://www.rivorestaurant.ro/


Îmi place RIVO pentru că e altfel. E altfel pentru că sunt atenţi la detalii. Pentru că nu am aşteptat niciodată un secol să mă bage cineva în seamă, pentru că sunt drăguţi când faci o rezervare, îşi cer scuze şi nu te expediază pe un ton acru că e plin. Îmi place pentru că e alb, mov şi verde, pentru levănţica cea drăguţă, pentru iederă, pentru ponton, pentru limonada limonadă. Pur şi simplu îmi place. Îmi place că poţi să vorbeşti cu cei de la masă fără să urli. Îmi place că lumea nu te fixează cu privirea. Îmi place meniul. Îmi place muzica. Îmi place atmosfera. Îmi place că au reuşit să angajeze oameni care au găsit calea de mijloc între serviabil şi acru. Nu rânjesc tâmp mereu şi nici nu sunt încununări ale acrelii şi plictiselii. Am citit review-urile de pe pagina lor de Facebook. Nu sunt toate extraordinare, dar mi-a plăcut că tuturor persoanelor li s-a răspuns, indiferent dacă au fost mulţumite sau nemulţumite. Ceea ce este o raritate. Să accepţi că nu eşti perfect şi că se poate mai bine. Să realizezi, în sfârşit, că cel mai important este clientul, iar tu, în calitate de prestator de servicii, să încerci să îl mulţumeşti. Iar eu, pentru că sunt client, vreau să fiu fericită, să mă simt bine şi să mă întorc în acel loc. Nu ştiu cine răspunde, dar face o treabă bună.

Nu vreau să compar R I V O cu nici un alt loc. Este doar un punct de vedere personal, iar eu cred, în continuare, că fiecare are dreptul la propria opinie. Aş vrea doar să încercaţi măcar o dată. Cheers!

M.

Un comentariu: