Blogger Widgets

vineri, 17 iunie 2016

Alia e sora mea...



Alia, sora mea. Alia, azi e ziua ta şi eu vreau să îţi spun că te iubesc te iubesc te iubesc. Azi şi mâine şi în fiecare zi. Te iubesc pentru că tu eşti cea mai cea şi cea mai cea şi pentru că tu eşti atât de diferită de mine dar atât de asemănătoare. Tu gândeşti eu visez. Tu spui nu eu spun da. Tu te abţii eu nu reuşesc deloc. Tu eşti punctuală eu sunt regina întârziaţilor. Tu eşti gândită eu sunt negândită. Tu conduci atent eu sunt nesăbuită. Tu eşti curajoasă eu sunt mai fricoasă. Tu poţi să taci două secunde eu nu tac niciodată. Tu te plimbi eu alerg. Ţie îţi place cheesecake mie îmi place îngheţata. Tu eşti organizată eu sunt dezorganizată. Nu postezi pe Facebook pe când eu postez pentru toată familia. Tu porţi numele unei regine eu al unei prăpădite de fetiţă dintr-un film. Şi pentru că eşti sora mea eu nu voi fi niciodată singură. Pentru că ştiu că tu eşti acolo. Pentru că te pot suna oricând vreau. Pentru că tu ai curajul să îmi spui că greşesc. Pentru că eşti singura care poate să îmi cotrobăie prin dulapuri. Pentru că faci cel mai bun cheesecake. Pentru că nu mă iei în serios tot timpul. Pentru că eşti ambiţioasă şi bătăioasă. Pentru că eşti o mamă fabuloasă cu doi copii fabuloşi, prin urmare eu am doi nepoţi fabuloşi. Pentru că Sergiu... Pentru că ştii ce vrei pe când eu nu stiu niciodată ce vreau. 


Hai să-ţi spun ceva! Se pare că iunie e luna confesiunilor. În clasa a V-a, colegii mei îţi spuneau “remorca” pentru că trebuia să rămân cu portarul să te aştept la sfârşitul orelor şi să te “remorchez” până acasă. Dar se pare că nu am greşit niciodată drumul deoarece ai devenit această super femeie frumoasă şi deşteaptă.
Uite, azi şi nu numai, îţi trimit toată dragostea mea şi o îmbrăţişare. Ştii tu!
LA MULŢI ANI!
Mira
P.S. Să ştii că nu am uitat cum mă trăgeai de păr! Dar a rămas la fel de creţ. Ar fi trebuit să tragi mai tare…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu