Blogger Widgets

luni, 11 aprilie 2016

Ce mi-a plăcut la All Star…până acum



All Star se desfăşoară în Oradea în acest an. Pam pam. Eu nu voi comenta meciul de ieri pentru că nu mă pricep. Ii las pe prietenii mei care sunt şi nişte suporteri înfocaţi care nu întârzie niciodată spre deosebire de mine care…nu am ajuns la meciul de la 4, de-abia am ajuns la meciul de la 6 pentru că mi-am lăsat maşina pe malul Crişului după ce trei tipi m-au asigurat că vor avea grijă de ea până mă întorc. Haha! Ar fi trebuit să le spun să repetăm figura şi azi! M-am gândit să fac mişcare până la sală? Nici vorbă! M-am gândit că voi găsi loc în zona VIP că de, am abonament, fără să îmi treacă prin cap că suporterii adevăraţi vin la sală de la ora 3 şi ocupă locurile! Dar mai bine nu vorbim despre acest aspect!

Epopeea baschetbalistică a început sâmbătă când, sper că din greşeală, am nimerit în acelaşi lift la Ramada cu cinci jucători de baschet! M-am simţit ca într-o pădure de arbori Sequoia. La cei 1,65 ai mei eram atât de mică, minusculă, invizibilă. Stiţi momentele acelea în care mai apare cineva din fundal? Eu eram aceea când am ieşit din lift. M-am dus acasă şi mi-am pus cele mai înalte tocuri pe care le am să nu cad în depresie.
Sursa - http://www.bihon.ro/all-star-game-oradea-2016-start-vot-pentru-echipe-2/1625744
Dar ce mi-a plăcut cel mai mult au fost nişte chestiuţe de detaliu. Ce să fac? Mă interesează detaliile!
Pe locul 1 se situează feţele de masă, două la număr, de lângă cele două bănci tehnice, de un alb imaculat, cu motive florale, colorate şi apretate. Nu înţeleg această obsesie de a avea feţe de masă cu orice preţ. Si ce feţe de masă! Probabil achiziţionate de la Coana Lina S.R.L., colţ cu băcănia lui Ionel care tocmai a tăiat porcul în stradă. Dacă tot doreaţi fete de masă, aţi fi putut achiziţiona nişte material roşu (adică Go CSM ORADEA!) la metru şi ieşeaţi mai bine! Si la preţ şi la imagine! Dar au sosit oaspeţi aşa că punem faţa de duminică! Că tot fu duminică!

Pe locul 2 este zona VIP din hol. Mi-a plăcut cum s-au gândit organizatorii să o securizeze, înconjurând-o cu nişte molizi. Iar în spatele molizilor doar bunătăţuri, vin spumant şi lume bună. Care, doborâţi de acelaşi viciu lumesc, au ieşit în faţa sălii, unind propriile rotocoale de fum cu cele din zona mai puţin VIP, delimitată de aceasta dată de o panglică. Totul în acompaniament de clopote de la biserica de lângă. O combinaţie angelică! Ce bine că măcar la baie ajung la timp, altfel nu ştiu ce aş fi făcut cu atâtea ocolişuri ale zonei VIP.

Pe locul 3 este Doamna Mopistă aka Iulişca (nu ştiu dacă am scris corect). L-am auzit pe unul dintre suporterii din spate strigând-o cu acest nume. Jos pălăria! Doamna aceasta chiar “evoluează”: de la meci la meci: bascheţi noi, pietre noi şi mai sclipitoare în urechi şi atitudine. E delicios de sportivă când se întoarce înspre public şi îi cere să aplaude sau să scandeze! GO GIRL!

Pe locul 4 sunt majoretele, prietenele mele. Se vede că au muncit, au schimbat coreografia, dar nu se pot dezbăra de stilul smucit, zvâgnit şi jungle boom boom. Am senzaţia că de fiecare dată dansează în jurul unui ceaun plin cu fiertură, în junglă, ceaun din care lipseşte un os cu carne. Si mi-e frică că mă vor înhăţa, la un moment dat, din public şi mă vor arunca în tocana clocotindă. Ah…un alt lucru de care nu se pot lipsi: chiloţii minusculi. Nu s-au săturat să măture podeaua arenei cu fundul? Mie îmi tresară inima de frică când le văd crăcănate şi când pocnesc fundicurile înspre mine! BUM!

Pe locul 5 este Šutalo, jucătorul de la Dinamo Bucureşti. Aiaiaiaiai! He’s got swag! Pepe, este imposibil să mă uit doar la talent! Dar am o scuză! Tipul marchează coşuri de 3 puncte, aşa că… Dacă tot veni vorba…Nu poate nimeni să îi spună lui Nicolescu din echipa noastră să renunţe la şuviţele alea roşcate din frunte? Băiatul ar avea potenţial, dar aşa arată doar ca un vulpoi într-un coteţ gol. Poate una dintre găinuşele care îl aşteaptă la vestiar şi după aceea se încolonează, legănându-se ca nişte moţate ce sunt, înspre Black sau Bali.

Pe locul 6 sunt cei care stau în spatele meu şi comentează fiecare moment al meciului. Care e treaba? Văd si eu ce se întâmplă. Există déjà un comentator în sală. Nuuuu…atocunoscătorii trebuie să mă ţină la current cu tot ce se desfăşoară în faţa ochilor mei!

In rest, mi-a plăcut tot. Meciul, galeria, cu un membru nou cu o perucă albastră a la Coana Frosa, cu adolescentul care a molfăit popcorn neîncetat şi îşi ţinea piciorul lipit de al meu oricât am încercat eu să mă feresc (mda…), cu Andreea care e în formă şi scandează ca în vremurile bune, cu Madi ale cărei priviri le întâlnesc de fiecare dată când ne gândim la acelaşi lucru, cu Ralu care este o enciclopedie în ale baschetului, cu Ioana care stă atât de dreaptă încât eu, din spate, când o văd, mă gândesc că mai am puţin şi mătur podeaua cu nasul, cu Pepe, cel mai cel suporter, numărul 55, îmbrăcat în roşu şi toţi ceilalţi, drăguţi, simpatici şi, mai ales, PRIETENI!.

Azi e ziua cea mare. Sigur voi întârzia şi probabil voi parca de data aceasta în parcul de pe malul Crişului, direct în nisip, ca să enervez picimea şi îmi voi face încălzirea gâfâind până la sală dar sper că CSMORADEA va câştiga!

GO  GO  C E S E M E E E E E E E E!

M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu