Blogger Widgets

miercuri, 27 aprilie 2016

Azi zâmbesc…



Uite…azi zâmbesc şi nu am remuşcări. Zâmbesc pentru că zâmbetul meu este primăvara chipului meu. Zâmbesc pentru că ploaia m-a părăsit, întrebătoare şi nedumerită. Zâmbesc pentru că azi e o altă zi, diferită de celelalte. Zâmbesc pentru că norişori pufoşi şi jucăuşi îmi fac cu ochiul. Zâmbesc pentru că păpădiile mele sunt încă acolo. 

Zâmbesc pentru că aprilie se încăpăţânează să îmi smulgă un zâmbet. Zâmbesc pentru că soarele nu se dă bătut. Zâmbesc pentru că zâmbetul este arma mea secretă. Zâmbesc pentru că e trist să uiţi să zâmbeşti. Zâmbesc pentru că viaţa mea este mai frumoasă azi decât ieri. Zâmbesc pentru că mâine este o altă zi. Zâmbesc pentru că această primăvară ciudată şi capricioasă mă înconjoară cu verdele ei crud. Zâmbesc pentru că zâmbetul meu este curcubeul lacrimilor mele. Zâmbesc pentru că cineva mi-a spus că citindu-mă se simte mai bine. Zâmbesc pentru că simt. Zâmbesc pentru că nu mai vreau să fiu tristă. Zâmbesc pentru că sunt om. Zâmbesc pentru că vreau să zâmbesc. Zâmbesc pur şi simplu.
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu