Blogger Widgets

sâmbătă, 16 aprilie 2016

Dorul dintre două lumi…



Acum îmi doresc să am un inel fermecat. Stiu că este imposibil, dar eu îmi doresc. Un inel care să reuşească să înghesuie într-o valiză tot ce iubesc. Poate că iubesc prea mulţi oameni, lucruri şi de aceea nu încap nicăieri. Mi se face dor de ducă dar vrea să şi rămân. Vreau să văd lumea, dar, în acelaşi timp,  vreau să petrec tot timpul din lume cu cei pe care îi iubesc. Cei pe care nu pot să îi înghesui pentru că îi iubesc prea mult.


 Mi-e dor de mama pentru că este MAMA, răbdătoare (mama, nu ştiu cum reuşeşti) şi iubitoare. Mi-e dor de tata pentru că este TATA, cel mai cel şi cel mai cel. Mi-e dor de sora mea care e mereu stăpână pe ea, dar eu ştiu că de-abia aşteaptă să mă întorc. Mi-e dor de Maia şi desenele ei. Mi-e dor de David care doar el ştie să îmi spună că sunt “cute”. Mi-e dor de râsetele lor, de îmbrăţişările şi pupicurile lor, calde şi sincere. Mi-e dor de Tequilla care mă ceartă de fiecare dată când mă întorc, cu ochişorii ei mari şi negri. Mi-e dor de el, de ele, de prietenii mei. Mi-e dor de cărţile mele, de tablourile mele, de balerinii mei, de pernele mele. Mi-e dor…Dar mi-e dor să plec, departe, departe, să văd, să cunosc, să descopăr, să gust, să ascult, să trăiesc. Mi-e dor să zbor, să plutesc, să visez. Si nu ştiu cum să mă împart între cele două lumi ale mele. Nu ştiu…
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu