Blogger Widgets

miercuri, 10 februarie 2016

Te iubesc...în fiecare zi



Te iubesc. Te iubesc pe tine. Doar pe tine. Astăzi. Acum. Te iubesc pentru că iubesc să te iubesc. Iubesc tăcerea ta, adăpostul cuvintelor mele pierdute şi risipite. Iubesc buzele tale şoptindu-mi numele. Iubesc şoaptele tale plutind în părul meu ca nişte flori de cireş într-o primăvară japoneză. Iubesc degetele tale desenând figuri imaginare pe trupul meu. Iubesc vocea ta, chemându-mă la tine. Iubesc zâmbetul tău de dimineaţă, acel zâmbet cunoscut doar mie, vorbindu-mi doar mie. Iubesc liniştea mâinilor tale, culcuşul mâinilor mele neliniştite. Iubesc inima ta, bătând lângă inima mea. Iubesc privirea ta în care văd oglindirea ochilor mei. Iubesc căldura trupului tău. Iubesc îmbrăţişarea ta, caldă şi cuprinzătoare. Iubesc paşii tăi venind spre mine. Iubesc anotimpul nostru. Iubesc amintirea noastră. Te iubesc. Pe tine. Doar pe tine. Astăzi. Acum.
M.

P.S. Preambul la Valentin & Valentina, Dragobete şi, de fapt, toate zilele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu