Blogger Widgets

miercuri, 30 mai 2018

Infinit...



Băieţii de la The Mono Jacks şi un cântec. Pe replay. Unu. Doi. Trei. …INFINIT.
Când numeri până la unu, faci pe nebunu’. Pe la doi…ajungem la noi. Noi doi. La trei sau patru, eram cu altul. Deşi nu îmi amintesc. De altul. De tine, da. Dar când ne-am întâlnit, ne-am iubit. INFINIT. La unu, faci iar pe nebunu’… La doi, déjà e amor în noi, în doi. La trei, îţi place când te vreau. Si mie. Dar la patru, m-ai visat cu altul. Pe bune? La cinci, inima e în dinţi. Dar ne-am întâlnit. Si ne-am iubit. INFINIT. Oftezi puţin. Ceri un sărut. Ti-l dau. Mă strângi. Un pic prea tare. Si urmează veşnica întrebare: Sunt frumoasă?  Şi-mi spui că sunt frumoasă aşa cum sunt. Din cap până în picioare. Un INFINIT în doi. Cu noi. Pentru noi. Doar noi. “Acum începe totul”. Poate e “imperfect”, dar vreau să “stai”. “Un sfert de secundă”. “Unde eşti?” “Tine-mă!” “Uneori”…”1000de DA”. “O fi un vis”. Nu cred. E “INFINIT”. Poate “uşor distorsionat”. Dar INFINIT de minunat.
                                               Sursa:https://themonojacks.bandcamp.com/album/u-or-distorsionat

M.
P.S. Sunt titlurile cântecelor de pe albumul “Uşor distorsionat”  - THE MONO JACKS. Ascultă-i!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu