Blogger Widgets

marți, 13 februarie 2018

Strigă-mă pe numele tău…



„Dacă îţi aminteşti tot ... și dacă eşti cu adevărat ca mine, atunci, înainte de a pleca mâine sau când eşti gata să închizi ușa taxiului și ai spus la revedere tuturor și nu mai există niciun lucru pe care trebuie să-l spui în această viață, atunci, doar o dată, întoarce-te spre mine, chiar și în glumă sau ca într-un gând... care ar fi însemnat totul pentru mine atunci când am fost împreună și, așa cum ai făcut atunci, priveşte-mă în faţă, ţine-mi privirea și strigă-mă pe numele tău ." (André Aciman  - “Call Me By Your Name”) 


Sursa: https://www.pinterest.com.au/pin/661184789016995231/ 

Strigă-mă pe numele tău… iar eu te voi striga pe al meu. Pentru că îmi permit să iubesc şi să fiu vulnerabilă. Azi. Mereu. In fiecare zi.

Mira

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu