Blogger Widgets

sâmbătă, 24 februarie 2018

Iubire...



Iubitule, m-ai întrebat ce vreau. Te vreau pe tine. Tu. Tot.  Vreau să te uiţi la mine ca şi cum aş fi cel mai frumos dans pe care l-ai văzut vreodată. Nu-ţi lua ochii de la mine. Uită-te la mine. Intreabă-mă cum a fost ziua mea. Ascultă ce spun cu o prezenţă completă astfel încât să ştiu că eşti aici pentru mine. Esenţa mea feminină tânjeşte să simtă că tu eşti aici pentru mine, cu adevărat, aici şi cu mine. M-am îndrăgostit de cuvintele tale. Tot ce spui este frumuseţe personificată în cuvinte. M-am îndrăgostit de mintea ta. Tu eşti iubirea mea intelectuală. M-am îndrăgostit de tine şi nu am ştiut niciodată. Să mă îndrăgostesc de tine nu a fost niciodată printre planurile mele, dar cred că o fi fost planul cuiva. Nu vom şti niciodată. 

Vreau să simt că mă adori. Vreau să simt că sunt singura femeie din univers pe care tu o doreşti în acelaşi fel în care te doresc eu. Vino la mine. Mai aproape. Si mai aproape. Tine-mă în braţe. Lasă-mă să îţi simt inima. Atinge-mă ca şi cum aş fi din mătase. Sărută-mă, tandru şi pasional, ca şi cum ar fi ultimul sărut de pe pământ. Iubitule, vreau să fii tu. Doar tu.
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu