Blogger Widgets

duminică, 4 decembrie 2016

Decembrie...



Decembrie, te rog,  fii o lună frumoasă. Fii aşa cum erai în alţi ani, fericită. Decembrie, te rog eu mult de tot, nu mă dezamăgi şi tu. Fii albă şi minunată, rece, foarte rece ca să îngheţi tot ce a fost rău. Fii o îngheţată cu fistic, un calendar nesfârşit, ca cele pe care le primesc copiii, cu câte o bucăţică de ciocolată pentru fiecare zi a ta. Decembrie, vreau să ningi cu fulgi mari care să cadă peste mine, îngheţându-mi toate dorinţele nerostite, acoperindu-mi ochii. Fii, într-adevăr, sfârşitul unui an negru.Decembrie, nu vreau să fii un citat pe Facebook, nu vreau să mă surprinzi cu nimic. Vreau să fii doar un decembrie al meu şi doar al meu, oricât de egoist sună. Vreau să fii o vrajă, alunecând pe o lună de argint. Vreau să mă îmbrăţişezi şi să nu îmi dai drumul până la sfârşitul lumii. Vreau să dansez cu vântul, îmbrăcată într-o rochie croşetată din dantela fulgilor de zăpadă. Decembrie, iubeşte-mă ca şi atunci când eram copil şi doar îl aşteptam pe Moş Crăciun. Strânge-mă în braţe tare şi şopteşte-mi că eşti aici. Decembrie, fii…
M. 



2 comentarii:

  1. Cu greu m-am regăsit, dragă M, după ce m-am pierdut și eu printre cuvintele tale. A fost tare frumos, dar parcă nu e de mine. Stările tale sunt molipsitoare iar ideile, incendiare. Bine că mai ești și șugubeață.Eu cred că te-ai născut cu condeiul în mână și cu ochii la cer. Dă doamne, să-ți găsești totuși rostul cel mare aici, printre noi și în "patria din laptele mamei, limba română". Să auzim/citim de bine. R. Măduța PS:
    Mă bucur că te-am descoperit.

    RăspundețiȘtergere