Blogger Widgets

vineri, 9 decembrie 2016

Cea mai dureroasă lecţie



Cea mai dureroasă lecţie pe care a trebuit să o învăţ în acest an a fost să îi las pe oamenii care nu aveau ce să caute în viaţa mea să plece. Oricât de aiurea ar suna. Dar am mai învăţat că atunci când eşti ignorat, deşi nu e un sentiment deloc plăcut, cel mai bine este să pleci tu, cu dramul de respect pe care îl mai ai faţă de propria persoană. Si am mai învăţat că nu e nevoie să alerg după nimeni pentru că cei care mă iubesc mă găsesc oricum. Stiţi voi, oamenii potriviţi, cei care te plac şi te iubesc indiferent de împrejurări şi aşa cum eşti tu.


 Iar unul dintre capitolele acestei lecţii dureroase a fost să apăs butonul “block”, butonul acela, la îndemâna mea în fiecare zi, dar pe care l-am ignorat cu graţie. Dar l-am apăsat într-un final pentru că îmi datoram acest lucru. Mie. Imi eram mie datoare să mă văd aşa cum sunt eu şi nu oglindită în ochii ignoranţilor. Imi eram datoare mie să deschid ochii larg, să înţeleg că oamenii aceştia sunt doar răi, îngrozitor de răi, cruzi şi nepăsători. Imi datoram să mă trezesc la realitate, să văd lucrurile aşa cum sunt, cum le percep eu şi nu cum mi se prezintă, să nu mai fiu înconjurată de minciuni, de şoapte ascunse şi ferite, să pot fi salutată în văzul tuturor şi să nu mai am percepţia propriei persoane ca fiind cea mai rea şi netrebnică fată. Pentru că nu sunt. Cred că sunt o tipă mişto, cool şi plină de viaţă, redusă un pic la tăcere şi tristeţe de nişte alegeri nepotrivite, dar fetele astea, mişto şi cool, fac mai mereu alegeri proaste pentru că ele sunt, de fapt, nişte naïve şi sentimentale incurabile, deşi majoritatea le percep ca fiind cu nasul pe sus. Acesta este sfârşitul unei lecţii dureroase.
M.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu