Blogger Widgets

marți, 29 noiembrie 2016

Betty Boop şi corporatistele…



O ştiţi pe Betty Boop? Personajul de desene animate, cu tocuri roşii, guriţă roşie, rochiţă scurtă roşie, care se unduia pe ecranul televizorului când eram mică, iar mie mi se părea că e răcnetul vino-ncoa-ului. A rămas şi acum. Între timp am găsit un echivalent pentru Betty Boop, deşi am avut încercări cu pantofii şi rujurile mamei (tztz, mama nu avea rochii scurte) – corporatistele. Corporatista este o tipesă din aceea foarte sigură pe ea sau nesigură, care lucrează într-o multinaţională, importantă, îmbrăcată în fustă dreaptă strâmtă strâmtă, cu pantofi cu toc nici prea înalt nici prea jos, cu fundic unduitor, cămaşă albă cu panglică la gât şi părul aranjat în bucle. Nici prea mari nici prea mici. Aşa, între. Totul între. Tipesele acestea au nişte puteri de invidiat, când le vezi unduindu-se şi legănându-se ca nişte lebede pe o apă populată de lebedoi cu ciocurile lipite. De admiraţie, desigur. 


Sunt ca nişte pisici care torc încetişor, calculate, ponderate, nişte doamne studiate, care îşi doresc să fie şi sexoase şi serioase pentru că Sexus Plexus Nexus. Sună corporatist, nu? Ca şi ele. Îmbrăcate în uniforma lor sexy, seamănă cu Betty Boop. Aţi văzut-o vreodată pe Betty legănându-şi şoldurile? Aşa fac şi ele. Clic clac clic clac. În timp ce vorbesc. Am văzut odată o prezentare a unei companii făcută de genul acesta de femeie. Pfff…Să mor de ciudă şi de pizmă nu alta! Tipa aceasta avea talia subţire ca o viespe, dar fundul îi exploda din fusta strâmtă şi transparentă, stătea dreaptă ca o cadră, părul era dintr-o poveste cu zâne bucălate şi buclate, avea ciorapi de plasă, iar picioruşele erau înghesuite în nişte pantofi  foarte ascuţiţi, înalţi şi roşii. Da da. Erau roşii şi din catifea. La ora 12 ziua. Bineînţeles că nici nu s-a sinchisit să se uite în sală, dar colegii mei aveau déjà ochii ieşiţi pe jumătate din orbite. Sunt sigură că nu îşi aduc aminte nimic din prezentarea respectivă, de fapt nici eu, dar îmi amintesc pantofii cei roşii. Doamne, pantofii aceia roşii sexoşi îi ţin minte foarte bine. Şi mai ţin minte gura roşie roşie şi mare care pupa microfonul. Uite, de-aia aş vrea să fiu o corporatistă…să port şi eu pantofi roşii din catifea în miezul zilei şi  să mă simt ca o amantă îmbujorată , un milion de ochio- ace să fie înfipte în posteriorul meu şi să mă simt multinaţională, să port ciorapi plasă tot în miezul zilei, în timp ce mă unduiesc şi mă legăn pe culoarele corporatiste ale economiei secolului XXI, ciripind cu guriţa roşie. Doar pentru o zi, să văd cum e să fii cu tot dinadinsul o femme fatale roşie şi o general manager sau assistant manager (pardon) în acelaşi timp, care are bugetul dar nu ştie să îşi aleagă piesele. Dar SEXUS VENDIT rămâne sloganul secret al corporatistelor sexoase. În rest, Betty rămâne regina neîncoronată a legănatului. Ave!
M.
P.S. Sexus, Plexus şi Nexus sunt cele trei romane ale trilogiei “Răstignirea trandafirie” a lui Henry Miller. Citiţi-le şi veţi descoperi ce înseamnă să fii o femeie iubită, fără niciun artificiu, fără nicio încercare de a da lumea peste cap!  Uite…
“Ţie amorul îţi penetrează mintea, ţi se mută în cap după aceea. Tot ce gândeşti e cald. Eşti mereu caldă. Singurul lucru e că ai un corp de adolescentă. Dar ce forţă ai de a păstra iluzia! Ştii cum se simt bărbaţii după ce au avut o femeie. Le vine s-o dea jos din pat. Cu tine e la fel de înălţător după ca şi înainte. De tine nu mă satur niciodată... Înviere după înviere... Nu sunt decât ce-ţi imaginezi tu că sunt.” Henry Miller, Nexus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu