Blogger Widgets

duminică, 20 martie 2016

Ziua F...



Azi e 20 martie, Ziua Internaţională a Fericirii şi se presupune că fericirea pluteşte în aer. Ca o… adiere. Astăzi este şi prima zi de primăvară astronomică, anotimpul meu, cu luna aprilie când se nasc geniile şi proştii (inclusiv eu), cu păpădii, preferatele mele, şi mămăruţe. Sunt fericită!


Adevărul este că nu prea  ar trebui să mă plâng. Dacă mă gândesc bine, zilele astea am făcut o grămadă de lucruri care ar trebui să mă facă fericită. Să mă gândesc…Am fost la concertul celor de la Robin and the Backstabbers şi mi-a plăcut, plăcut, plăcut. Dacă mă gândesc şi mai bine mi-a plăcut şi noul lor look…aşa de băieţoi pe la vreo 20-30 de ani, un pic golănaşi dar adorabili, cu tricourile lor replici ale unor jucători de hochei canadieni. Dacă vreau să gândesc şi mai mult, ştiu robinii ce fac. Adică, cărei mândre nu i-ar place un bătăuş de jucător de hochei care e izbit de gheaţă şi nu se tânguie? Ha? Ihîmm…Restul se cam plâng de toate durerile. Dar am fost fericită să îi ascult cum o cântă pe Cristina, cu floarea de măr în păr.
Na na naaa naaa aaa aaa a Na aaa aaa…”
 Apoi, un prieten mi-a arătat cum se fluieră cu degetele. Ce fericire! Mi se pare fascinant să ştii să fluieri. Tot încerc de atunci, nu îmi prea iese, dar sper. Dar poate că încă nu am zărit acea fascinantă atracţie care să îmi provoace un fluierat sănătos.
Apoi, am ieşit într-o seară şi nu a fost rău. Nu am întâlnit nicio fantomă tăcută şi neiertătoare, am dansat, am râs mult, am purtat New Balance şi nu tocuri şi nu m-am simţit prost înconjurată de paiete, sâni pantagruelici şi gheare lungi lungi, mi-am prins părul în codiţă şi mi-am descoperit faţa. Ceea ce nu prea fac de obicei, aceasta fiind una dintre metehnele mele… să stau cu părul în ochi. M-am dat doar cu ruj şi m-am simţit très Française! Am fost fericită!
Am postat un citat pe Facebook, deşi nu prea îmi place să postez citate. Dar mi-a plăcut atât de mult încât nu am rezistat ispitei. Ei bine, sunt fericită că nu am îndoieli nici acum cu privire la citatul respectiv.
Atât. E de ajuns. Vă doresc o fericire mirobolantă!
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu