Blogger Widgets

marți, 8 martie 2016

Poveste de 8 Martie...



Ieri, Cristian, un omuleţ de 12 ani mi-a spus că are un cadou pentru mine. Aşa, de 8 Martie. El e pasionat de astronomie şi mi-a declarat că a citit că există o stea cu numele meu: Mira. Care, spre deosebire de alte stele, niste “supernove” care se inflamează brusc, strălucind cu putere pentru ca apoi să pălească pentru totdeauna, Mira se aprinde și se stinge repetat, după un calendar bine stabilit: 11 luni. I-a fost dedicată şi o carte, "Historiola mirae stellae" (adică "Scurtă istorie a stelei minunate"). Steaua este cunoscută sub denumirea de Mira, adică Minunata. 


 Sursa: https://ro.wikipedia.org/wiki/Stea_variabil%C4%83_Mira#/media/File:Mira_1997.jpg 

Si mi-a mai spus că deși astăzi se cunosc mii de stele cu un comportament asemănător, niciuna nu se apropie de strălucirea Minunatei Mira. Ce aş putea să îmi doresc mai mult? Este unul dintre cele mai frumoase cadouri pe care le-am primit vreodată. Să fiu o stea minunată.  Stiţi, a fost de ajuns. Cum rostea cuvintele, emoţionat şi înflăcărat, cu ochişorii strălucind…Omuleţul de 12 ani. Imi scrie poezii şi povestioare cu unicorni…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu