Blogger Widgets

miercuri, 29 aprilie 2015

Vorbele sunt de prisos sau cum ar spune Chet Faker, "Talk is cheap"...




Si eu care credeam pana azi ca nu exista reguli. Pe Facebook. Pentru ca daca ar exista, le-as incalca. Si uite, exista. Regula este sa nu spui multe.  Pentru ca te poate costa mult.
Cica exista anumiti indivizi care, curiosi din fire fiind, sparg conturile de Facebook ale “prietenilor”. Interesant. Nu m-am gandit niciodata la acest aspect pentru ca nu ma intereseaza nici cat e negru sub unghie (si eu am o obsesie privind igiena manutelor) ce ar putea sa contina mesajele “amicilor” de pe FB.  Dar, se pare ca exista bagaciosi de acest fel. Si nu ii inteleg de ce ar face acest lucru, deplorabil de altfel. Si gandindu-ma la motivele care-i determina sa faca asa ceva, nu imi vine in minte niciunul. Oare ce se asteapta sa gaseasca? Convorbirile cu un altul sau alta? Sa vada ce scrie cutarica despre ei sau despre nu stiu cine? Se asteapta sa gaseasca poze “sensibile”? Eu nu as trimite poze de acest gen pe FB. Cine are asemenea poze in mesageria FB, cred ca nu are o problema in a le posta direct pe wall. Acum, stiu ca FB este o platforma de indragosteala virtuala, dar sa fim seriosi…  
Pe scurt, contul unei prietene a fost “hackerit”.  (Pot sa spun asta???) Si brusc m-a cuprins un fel de panica amestecata cu ras. Ce mai…o tocana in toata regula. Sa sterg toate mesajele? Sa fac o selectie? Ce sa fac? E adevarat ca am mai barfit si eu si am tocat maruntel pe unul si pe altul, ca doar nu sunt Maica Tereza. Si am folosit si cuvinte deocheate (mama, te rog, ignora), dar asa am simtit in momentele acelea si…asta e. Raul a fost facut. Oare suna a invitatie la spart cont? Ooooooo…..Oricum, in acest moment, vorbele sunt de prisos. M-am gandit sa fac totusi o selectie si sa sterg mesaje. Ca “sa fac loc altor cuvinte” (M., mi-a placut mult si mi-am permis sa folosesc expresia). Acele mesaje care acum nu mai spun nimic (de fapt, poate nu au spus niciodata nimic). Si am decis sa le las pe cele raute, scrise de mine. Uite asa! Poate ii fac o bucurie celui care va reusi sa imi sparga contul. BAU!
Va imbratisez printre mrejele unei parole de nespart. Sper.
M.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu