Blogger Widgets

joi, 5 februarie 2015

Sf. Vali sau mai bine iubeste-ma in fiecare zi...



Pentru ca a inceput deja isteria cu Sf. Valentin sau “Velantain”, voi posta si eu o mica istericala, asa ca sa fiu pe val si trendy. Si ma voi adresa unui iubit contemporan.

Nu inteleg de ce in aceasta zi trebuie sa arati ca ma iubesti mai mult decat de obicei, de parca iubirea ta ar putea fi reglata cu un buton, ca la tranzistor, mai tare sau mai incet, in cazul nostru, mai mult sau mai putin. Nu inteleg de ce in aceasta zi te comporti ca un sfant, desi nu te cheama Valentin. Nu inteleg de ce tii sa ma scoti la un restaurant sofisticat, desi eu vreau sa cinam in doi, acasa. Nu inteleg de ce imi aduci trandafiri stropiti cu auriu sau argintiu (stiu ca nu e pulbere de stele), desi mie imi plac florile de camp. Nu inteleg de ce te imbraci la patru ace, desi eu vreau sa stam in pijamale. Nu inteleg de ce postezi pe Facebook cadoul (telefon, inelus, floricele, prajiturele), desi eu vreau sa fie surpriza. Nu inteleg de ce in aceasta zi ma coplesesti cu tot felul de dulcegarii cand eu vreau sa fii dulceag, cate un pic, in fiecare zi. Nu inteleg de ce imi daruiesti ciocolata Milka in cutie in forma de inima, desi mie imi place Kinder. Nu inteleg de ce  sunt “papusa” doar in aceasta zi… pentru tata sunt papusa in fiecare zi. Nu inteleg de ce vrei sa aratam cat de mult ne iubim cand eu vreau sa pastram totul doar pentru noi.

Nu inteleg multe, asa ca iubitul meu contemporan, te voi parasi ca o Valentina nepasatoare in minunata zi de “Velantain”. Am stiut mereu de ce imi plac garile…pentru ca te poti indragosti pret de 2 minute de un chip  pe care il vezi la fereastra unui vagon si atat.


Hepi Velantain!


M.

2 comentarii: