Blogger Widgets

miercuri, 4 februarie 2015

La Leon...



Salutare! Azi am chef sa ridic in slavi pe cineva/ceva (mi se intampla rar) si am ales sa scriu despre Leon Bakery. Nu vreau sa creada cineva ca le fac reclama aici (habar nu am cine sunt proprietarii) si nici nu am niciun interes financiar in a-i lauda. Voi face acest lucru pentru ca e printre putinele locuri din urbe unde ma simt bine si starea mea zen e importanta, pentru mine si pentru cei din jurul meu. Pentru ca experientele mele in alte localuri nu au fost inaltatoare si pentru ca au ei metodele lor prin care reusesc sa imi strice ziua: ba e vreo tipa plictisita de viata care se taraste cu vreun meniu in care se specifica ca trebuie sa platesti si bucatica de lamaie (si aia taiata atat de subtire ca ai nevoie de lupa sa o observi) pentru ceai, ba nu stie ce contine preparatul, ba uita ce ai comandat, ba incurca comenzile, ba ba ba..
 La inceput am fost reticenta – ma gandeam ca e din nou vorba despre unul din locarurile care se deschid peste noapte, interesante la inceput, dar care, dupa putin timp, adopta aceleasi proaste obiceiuri ale suratelor lor. Dar m-am inselat. Si nu imi pare rau. Imi place tot: locatie, design, atmosfera (nu urla muzica si chiar poti sa vorbesti nu sa urli), supica, salatutele, toate ca la mama acasa. Si fetele care servesc. Am eu o problema cu privire la fetele posomorate si mohorate, dar aici chiar zambesc. Si nu cred ca sunt in al noualea cer tot timpul. Si nici nu au ecusoane care sa le aminteasca acest lucru. Am vazut cum e in zilele aglomerate, cum trebuie sa alerge de colo colo, cum apar tot felul de clienti, mai grabiti sau mai nervosi si care trebuie serviti rapid. Totusi, fetele acestea nu striga, nu se stramba, nu fac grimase si nu iti creeaza o stare de proasta dispozitie. Daca joaca teatru, o fac foarte bine. Probabil ca bombane si ele prin bucatarie, dar chiar nu imi pasa atata timp cat nu le vad si nu le aud. Si fac niste salate minunate, delicioase si apetisante. Nu pot sa va spun multe despre celelalte produse, dar sora mea le ridica in slavi. Si o cred pentru ca ea e mare fan healthy living. Prin urmare, daca voi ma credeti pe mine…
Daaaar….am, totusi, o mica mare nemultumire. Se poate interzice fumatul? Stiu ca la noi se fumeaza in toate localurile, dar e atat de neplacut sa mananci in fum de tigara. Imi dau seama ca prin interzicerea fumatului jumatate din clienti ar fugi, dar cred ca se poate. Si nu e groovy deloc ca parul si hainele sa fie imbibate in fum de tigara inca de la miezul zilei si tu sa te simti ca o afumatoare ambulanta.

In rest, doar de bine...

M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu