Blogger Widgets

marți, 1 decembrie 2020

LA MULŢI ANI, ROMÂNIA!

O țară atât de..... Mi se spunea în şcoală că seamănă cu un buchet de flori. Răspândită pe un tărâm unde cerul este mai senin, soarele mai luminos. Muzica ei răsună în mine, ca marea într-o cochilie.  Câteodată, sunt momente în care simt groază când nu văd drumul înapoi către tine ... Poate că nu aș fi cunoscut niciodată o asemenea dragoste, dacă nu aş fi fost departe de tine. Ţara mea  este o bucată de viață înfășurată în panglici de dragoste sau de durere; murmurul palmelor, cântecele banale, grădina, dezbrăcată de florile sale. 


Sursa:  http://ploaiadecuvinte.blogspot.com/2013/11/la-multi-ani-romania-mea.html

Ţara mea este o hartă a vechilor trasee sinuoase, pe care, din copilărie, am călcat fără pauză, pe care stau vechii copaci familiari. În aceste locuri unde, câteodată, soarele își pierde inima, am trăit primele emoţii, am învățat să visez.  Am învăţat să iubesc indiferenţa și tăcerea nesfârșită a câmpiilor ei, pădurile ei nesfârșite, sălbăticia ei. Am învăţat să-mi iubesc ţara, aşa cum este, aşa cum suntem.

LA MULŢI ANI, ROMÂNIA!

Mira #pierdutaprintrecuvinte

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu