Blogger Widgets

joi, 24 decembrie 2020

Recunostinţă...

Când eram copil, consideram că multe lucruri mi se cuvin, pur şi simplu. Cred că și alți copii au făcut asta. La urma urmei, eram foarte tineri și nu știam ce înseamnă viaţa. Un lucru pe care l-am luat de la sine a fost educația. Nu m-am gândit niciodată cât de norocoasă am fost să am parte de o educaţie bună. Și multe alte lucruri. Apoi, încet, pe măsură ce am crescut, am început să apreciez mai mult lucrurile din jurul meu. Pe măsură ce am cunoscut oameni, mi-am dat seama că toate lucrurile care îmi fuseseră oferite nu au fost drepturi, ci privilegii. Mi-am dat seama că există o mulţime de oameni care nu au avut şi nu au nici acum foarte multe lucruri pe care eu le consideram ca fiind de drept ale mele. Si sunt fericiţi. De aceea, deşi, câteodată, mi se pare că totul a scăpat de sub control, că nimic nu este cum ar trebui să fie (deşi este şi aceasta o întrebare – Cum ar trebui să fie?), există zeci de mii de lucruri pentru care trebuie să fiu recunoscătoare în viață.


Sursa: arhiva personala 

În acest an ciudat şi crud, acest Crăciun unic şi misterios, sunt recunoscătoare pentru:

1. Părinţii mei. Pentru că mi-au dat naştere. Pentru că, fără ei, eu nu aş fi aici.

2. Familia mea. Pentru că sunt oamenii cei mai apropiaţi şi dragi mie.

3. Prietenii mei. Pentru că sunt însoţitorii mei în viaţă.

4.Ochii mei. Pentru că mă lasă să văd culorile vieţii.

6. Că pot să aud. Pot să aud picăturile ploii, vocile celor dragi şi sunetul minunat al muzicii.

7. Că pot să vorbesc. Este felul meu de a mă exprima, de a fi EU.

8. Râs. Fără râs, lumea ar fi un loc trist.

9. Inima mea. Pentru că lucrează neîncetat, pompând viaţă în corpul meu de când m-am născut.

10. Mâinile mele. Pentru că pot să lucrez, să tastez, să întorc paginile cărţilor şi să ţin în mâinile mele mâinile celor dragi.

11. Mintea mea. Pentru ca pot să gândesc, să adun amintiri.

12. Dezamăgiri. Pentru că aşa știu care sunt lucrurile care contează cel mai mult pentru mine.

13. Dureri. Pentru că devin o persoană mai puternică.

14. Fericire. Pentru că mă lasă să mă scald în frumusețea vieții.

15. Soare. Pentru că îmi oferă lumina și frumusețea în această lume.

16. Oxigen. Pentru că face viața posibilă.

17. Internet. Pentru că astfel distanţa dintre mine şi voi este la o aruncătură de click.

18. Tehnologie. Pentru că face posibile lucrurile imposibile.

19. Cărți. Pentru că adaugă înțelepciune în viața mea.

20. Casa mea. Pentru că există un loc pe care îl pot numi ACASĂ.

21. Greșelile mele. Pentru că mă ajută să fiu mai bună.

22. Iubire. Pentru că mă lasă să simt ce înseamnă să fiu cu adevărat vie.

23. Provocările vieții. Pentru că mă ajută să cresc şi să devin cine sunt.

24. Sănătate. Pentru că îmi permite să fac tot ce vreau să fac, acum şi mai departe.

La final, sunt recunoscătoare pentru MINE. Pentru că sunt eu însămi şi pot să ating lumea cu prezenţa mea.  

E lungă postarea. Dar dacă ai ajuns aici, poate am reuşit să te inspir şi să îţi aduc un zâmbet în acest moment straniu al existenţei noastre, pe care, noi, simpli călători muritori îl împărtăşim.

CRĂCIUN FERICIT!

Mira #pierdutaprintrecuvinte

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu