Blogger Widgets

duminică, 31 decembrie 2017

La mulți ani !!!


2017 a fost un an…mai puțin magic. Poate doar cu câteva excepţii. Dar sunt convinsă că de vină au fost anumite alegeri de-ale mele, alegeri lipsite de strălucire, doar fade şi incolore. Mi-am dat seama că trebuie să fiu mult mai atentă la ceea ce îmi doresc şi să nu mă împrietenesc foarte tare cu “niciodată". Totuşi, mulţumesc 2017 că mi-ai deschis ochii şi am putut să văd unde am greşit şi poate încă greşesc. Sunt sigură că voi face greşeli şi de acum înainte pentru că sunt doar un om, dar  vreau să cred că vor fi mai mici, micuţe, aproape neobservabile. In 2017 am învăţat ce înseamnă acceptarea, dar şi cât de tare răneşte lipsa asumării. Am învăţat ce înseamnă răutatea, dar şi bunătatea sub diverse forme. Am descoperit ce înseamnă să fii loial oamenilor şi principiilor, iar pentru mine loialitatea este foarte preţioasă. Am aflat ce înseamnă să ai prieteni adevăraţi şi nu doar nişte cunoştinţe întâmplătoare şi efemere. Am înţeles ce înseamnă generozitatea necondiţionată, dar şi egoismul într-o formă de zile mari. Dar 2017 vei rămâne un an de neuitat pentru că datorită ție şi întâmplărilor tale uimitoare eu sunt mai puternică, mai hotărâtă, mai ambiţioasă, mai bună, mai generoasă, mai puțin fricoasă şi, de ce nu, mai puţin vulcanică şi repezită.
                                                                               
Vouă, celor de aici şi acum, vă doresc un an cu multă iubire, magie, preţuire şi linişte. Vreau să vă mulţumesc pentru tot ce faceţi pentru mine, pentru fiecare like, dislike, pentru fiecare inimioară, pentru comentarii, pentru tot. Vreau să vă mulţumesc tuturor celor care vă asumaţi comentariile, indiferent că îmi plac sau nu, pentru că aveți o părere, pentru că citiți #pierdutaprintrecuvinte, chiar dacă nu reuşesc întotdeauna să vă ating inimile.
Vă îmbrățişez!
La mulţi ani!
M.
P.S. The best is yet to come! Cliché, dar na….Ştiți voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu