Blogger Widgets

luni, 11 decembrie 2017

Decembrie...



Iubesc prima zăpadă din an, chiar dacă mă satur de ea trei săptămâni mai târziu. Intotdeauna îmi doresc o zăpadă ca în filme şi nu contează cât de mult ajung să urăsc să conduc prin zăpada gri din oraş, prima zăpadă este mereu magică. Dar îmbătrâneşte şi tot ce îmi doresc este ca frigul să înceteze să îmi stranguleze simţurile. Imi place că sfârşitul lui decembrie înseamnă un nou început. Chiar dacă avem aceleaşi locuri de muncă, aceeaşi adresă, aceleaşi relaţii, aceleaşi probleme, putem şterge tot ce s-a întâmplat în anul anterior şi să sperăm. Avem şansa de a uita toate lucrurile care nu s-au întâmplat aşa cum am vrut. Le putem alunga din viaţa noastră, la fel ca zăpada gri şi să ne uităm cum sunt acoperite de o pătură pufoasă de zăpadă albă. Imi place trecerea anotimpurilor. Intr-un fel, decembrie este furtuna dinaintea calmului. Există mereu tentaţia de a te arunca în decembrie pentru că ar putea fi ultima lună din ce ai numi un an de iad, dar, cel puţin, poţi să apreciezi culminarea finală a harababurii. 
                                                            Credit imagine: Ioana Trif

Si mai îmi place decembrie pentru că iarna îşi foloseşte toate nuanţele de albastru. O nuanţă pentru apă, una pentru gheaţă, iar alta pentru umbrele care se aştern pe zăpadă. Cerul senin sau înnorat foloseşte două nuanţe de albastru, diferite dar colorate. Dar e albastru la fel ca marea mânioasă sau calmă, aprigă sau duioasă. Decembrie e luna lui “de ce nu”… mai bine, mai frumos, mai curat, mai înţelept, mai înţelegător, mai iertător, mai blând, mai bun.
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu