Blogger Widgets

joi, 21 decembrie 2017

Dragă Moş Crăciun...



Dragă Moş Crăciun,
pentru că am fost o “fetiţă” cuminte/cu minte tot anul, te rog mult să îmi aduci o pereche de buze XXL (îţi scriu link-ul în privat pentru că am văzut că aşa se procedează), o pereche de gene luuuuuungi sau foarte luuuuungi pentru că vreau să fiu un fluture în 2018 (discutăm tot în privat), doi pepeni mari (se poartă D, se pare), 10 gheruţe lungi şi ascuţite (neapărat cu model lucios pe inelar) şi prieteni care să îmi dea tag la postările care implică toate cele menţionate mai sus. Glumesc, dragule! Nu vreau nimic din toate astea! Nici buze, nici gene, nici pepeni, nici gheare. Dacă le-aş dori atât de mult, nu ţi le-aş cere ţie pentru că nu vreau ca elfii să ajungă să lucreze cu ace, acid hialuronic, silicoane sau alte substanţe periculos de magice. 

Ce vreau eu de la tine? După ce am văzut postările respective pe FB, aproape că e pueril (pentru unii) ce îmi doresc eu. Bineînţeles că mă atrage un ceas drăguţ sau o pereche mortală de pantofi, dar ce îmi doresc eu cel mai mult şi mai mult este sănătate pentru familia mea, voinţă şi determinare şi, mai ales, spirit de luptătoare care să mă ajute să realizez tot ce îmi propun. Nu înseamnă că nu apreciez cadourile materiale, dar nu e ca şi cum aş fi tristă dacă nu primesc vreunul. Un alt an înseamnă alt an pentru care să mulţumesc – am trăit şi am supravieţuit tututor chestiuţelor răuţe şi super rele care mi-au apărut în cale în ultimele 365 de zile. Ceea ce pentru mine este “BIG DEAL”. Aşa că aştept cu nerăbdare multe aventuri şi provocări în anul care vine. Si îmi spun necontenit că, la urma urmei, e vorba de educaţie şi bun simţ să ştii ce vrei să primeşti şi să dăruieşti.
M.
P.S. Totuşi, aş vrea să te rog să aduci mai multă minte suratelor mele sclifosite şi mai puţină maimuţăreală şi sclipici ieftin. Dar lucrul de care au nevoie cel mai mult este o doză sănătoasă de discreţie. Si, Moşule, am fost un pic răuţă acum, dar na…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu