Blogger Widgets

luni, 9 mai 2016

La mulţi ani, mama!

Mama, azi e ziua ta. Stiu că acum eşti foarte emoţionată când citeşti, dar eu vreau să pufneşti în râs, să fii fericită şi, azi, să pluteşti ca o păpădie drăguţă printre florile tale, purtată de vânticelul din mai. Mama, tu eşti raza mea de soare şi stropul meu de ploaie.
Mama, studenta in Delta Dunarii
Mama, am citit undeva că o femeie atunci când devine mamă nu mai e niciodată singură în gândurile ei şi mi s-a părut unul dintre cele mai frumoase lucruri. Si atunci am înţeles toate grijile şi neliniştile tale legate de mine şi Alia. Toate angoasele şi toate dorinţele tale. Mama, te iubesc pentru că eşti mama mea. Mama, te iubesc pentru că îţi faci griji şi eu mă simt în siguranţă ştiind că sunt mereu în gândurile tale. Te iubesc pentru că eşti atât de răbdătoare cu noi, atât de bună şi caldă, atât de iubitoare şi generoasă. Mama, te iubesc pentru că m-ai învăţat pe mine şi pe Alia să fim generoase, drăguţe, zâmbitoare, ambiţioase, bătăioase şi diferite. Te iubesc pentru toate rochiţele pe care ni le-ai făcut, mie şi Aliei, pentru tricourile pe care le-ai colorat doar pentru a fi un pic altfel. Si nu am nicio problemă să recunosc că mi-a plăcut mereu şi îmi place să fiu altfel. Te iubesc pentru toate rochiile tale vaporoase pe care le-am încercat în secret, pentru toţi pantofii cu toc înaaaalt şi pentru toate rujurile. Mama, te iubesc pe tine şi pe tata pentru că mi-aţi dat-o pe Alia, sora mea. Mama, te iubesc pentru că eşti şi vei fi mereu aici. Mama, te iubesc pentru că eşti MAMA MEA! Si nimeni, niciodată nu mi te poate lua. Te iubesc, mama!

La mulţi ani!

Mira

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu